کد خبر : 28967
دیدگاه‌ها برای ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز و پایگاه‌های سلامت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 19:05
-

ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز و پایگاه‌های سلامت

دکتر فاطمه نوده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: از ابتدای طرح تحول نظام سلامت و با بکارگیری کارشناسان سلامت روان در مراکز و پایگاه‌های سلامت، خدمات مشاوره و درمان اختلالات مصرف مواد، دخانیات و الکل انجام می‌شود. گسترش کووید ۱۹، باعث بروز اضطراب، نگرانی و ترس شده است. همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت

دکتر فاطمه نوده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

از ابتدای طرح تحول نظام سلامت و با بکارگیری کارشناسان سلامت روان در مراکز و پایگاه‌های سلامت، خدمات مشاوره و درمان اختلالات مصرف مواد، دخانیات و الکل انجام می‌شود.

گسترش کووید ۱۹، باعث بروز اضطراب، نگرانی و ترس شده است. همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت در تعاملات اجتماعی، باعث احساس تنهایی در بین بسیاری از افراد شده است.

گروه سلامت روان و اعتیاد، طی ۱۹ ماه گذشته در راستای ارائه خدمات در حوزه سلامت روان در گروه‌های هدف اقدام به ارائه خدمات سلامت روان از قبیل آموزش مهارت مدیریت استرس، مقابله با خلق منفی، مشاوره برای بازماندگان متوفیان کووید ۱۹، مشاوره برای بهبودیافتگان و.. بصورت حضوری و تلفنی نموده است.

کلیه همشهریان عزیز با مراجعه به مراکز و پایگاه‌های سلامت میتوانند رایگان از خدمات سلامت روان استفاده نمایند و یا با تماس با شماره ۴۰۳۰ خدمات را بصورت تلفنی دریافت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.