کد خبر : 7485
دیدگاه‌ها برای از جمعیت ۲۲ هزار نفری کمیته امداد ۷۰ درصد زن سرپرست خانوار هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 21:40
-

از جمعیت ۲۲ هزار نفری کمیته امداد ۷۰ درصد زن سرپرست خانوار هستند

سبزواریان: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: این نهاد دارای ۱۰ هزار و ۸۵۰ خانوار (۲۲ هزار نفر)تحت پوشش است که از این رقم بیش از ۷۰ درصد زنان سرپرست خانوار هستند. به گزارش سبزوارنیوز، حسین کرابی در حاشیه همایش روز مادر و تجلیل از کارآفرینان برتر بانو در کمیته امداد که با حضور

seyed-hasan-karrabiسبزواریان: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: این نهاد دارای ۱۰ هزار و ۸۵۰ خانوار (۲۲ هزار نفر)تحت پوشش است که از این رقم بیش از ۷۰ درصد زنان سرپرست خانوار هستند.

به گزارش سبزوارنیوز، حسین کرابی در حاشیه همایش روز مادر و تجلیل از کارآفرینان برتر بانو در کمیته امداد که با حضور فرماندار، سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین شهرستاندر محل هتل کاملیا برگزار شد به خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون بالغ بر ۶۵۰۰ طرح با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال در سبزوار اجرا شده است.

وی افزود: ۶۰ درصد وام های پرداخت شده طرح های اشتغال ویژه زنان سرپرست خانوار و ۴۰ درصد نیز خانواده های تحت پوشش بوده است

کرابی گفت: از جمعیت قابل توجه زنان سرپرست خانوار بیش از ۵۰ درصد توانایی ایجاد کار دارند مهمترنی دغدغه مددجویان کمیته بحث تسهیلات بانکی و سختگیری برخی بانک ها در ارائه منابع به اقشار دستگاه های حمایتی است.

کرابی به جذب ۹۰ درصد اعتبارات بانکی این نهاد اشاره کرد و گفت: علیرغم همکاری بسیار مطلوبی که اکثر بانکها در پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد دارند متاسفانه تعدادی از بانک ها عملکرد ضعیفی داشتندکه در کارگروه اشتغال اسامی این بانک ها اعلام تا توسط مدیریت شهرستان تذکراتی به آن ها داده شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۹ کارآفرین برتر بانو در کمیته امداد سبزوار با اهداء لوح تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.