کد خبر : 36117
دیدگاه‌ها برای از دستش ندهید! بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 8:44
-

از دستش ندهید!

ر حالی دارم این مطلب را می‌نویسم که هنوز قلبم از هیجان یک روایت گیرا می‌تپد …

در حالی دارم این مطلب را می‌نویسم که هنوز قلبم از هیجان یک روایت گیرا می‌تپد. احساس آدمی سرشار از لذت را دارم که توانسته در شهری مثل سبزوار یک شب را زیست هنری داشته باشد. چهارشنبه‌ها روز «پاتوق فیلم کوتاه» بود و امروز بعد از آن رفته بودم به دیدن یک تئاتر جذاب از بچه‌های سبزوار.

کلی حرف برای تحلیل این روایت توی ذهنم دارم ولی الان نمی‌نویسم، چراکه نوشتن تحلیل مستلزم اشاره به داستان است و این ممکن است لذت تماشای این نمایش و درگیر شدن شما با تعلیق آن را از بین ببرد. پس تحلیل‌ها باشد برای روزهای بعد از اجرا.

در حال حاضر فقط دعوتتان کنم به دیدن این کار ارزش‌مند و دیدنی: «خون‌مردگی» شما را درگیر داستانی جذاب می‌کند، اشکتان را درمی‌آورد، می‌ترساند و حتی گاهی می‌خنداند و همه این‌ها در سایه بازی‌های جدی و هنرمندانه بازیگرانش، تجربه به یادماندنی برایتان ایجاد خواهد کرد.

من که تنها رفتم و در شب مهمان شدن خبرنگاران، به تماشای این کار نشستم و لذت بردم ولی شما حتماً با کسانی که هنر می‌فهمند همراه شوید و این چند شب اجرا را از دست ندهید‌. وعده تحلیل ما بعد از از آنکه همه رفتیم و این اثر نمایشی قابل تقدیر از جوانان شهرمان را تماشا کردیم. آن زمان در مورد تحلیل آن با یکدیگر حرف خواهیم زد.

هم از تئاتر شهر سبزوار حمایت کنیم هم برای خودمان و عزیزانمان تجربه هنری منحصر به فرد خلق کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.