کد خبر : 35607
دیدگاه‌ها برای از رنجی که ـ از بانک‌ها ـ می‌بریم … بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 15:43
-

از رنجی که ـ از بانک‌ها ـ می‌بریم …

مخاطبان نسبتاً زیادی با روایت ماجرایی که در بانک‌ها بر آن‌ها گذشته، گله‌مند هستند و بعضی از آن‌ها دچار «احساس تبعیض» یا «احساس ظلم» شده‌اند

مخاطبان نسبتاً زیادی با روایت ماجرایی که در بانک‌ها بر آن‌ها گذشته، گله‌مند هستند و بعضی از آن‌ها دچار «احساس تبعیض» یا «احساس ظلم» شده‌اند. بی‌تردید نمی‌توان به راحتی قضاوت کرد که روایت‌هایشان صد در صد درست است و مقصر فردی است که به عنوان کارمند بانک به آن‌ها این احساس را داده است. طبیعتاً غالب کارمندان و مدیران بانک‌ها، در چهارچوب قوانین کارشان را انجام می‌دهند و بارها گزارش‌هایی نقل شده و حتی منتشر کرده‌ایم از بانک‌هایی که فراتر از وظایف قانونیِ خود، دلسوزانه کار یک شهروند را راه انداخته‌اند.

دیدنِ این همه خوبی و رفتار درست، البته نمی‌تواند مانع شود که مشکلات و نقدها را در این زمینه ببینیم. از یک طرف نمی‌توانیم زحمات بانک‌ها را در این وضعیت پر از بحران اقتصادی نادیده بگیریم و از طرف دیگر نمی‌توانیم یکسره همۀ روایت‌های مردمی که گله‌مند هستند را دروغ بدانیم. بنابراین به طور مصداقی باید مطالبات را پی بگیریم. به لحاظ اخلاقی و قانونی، تا زمانی که صحتِ آن روایت قابل اثبات نباشد، از ذکر نام بانک یا شعبه معذوریم اما تلاش داریم با تشکیل پرونده‌ای از این انتقادها، روایت‌های مردمی را به نهادهای ناظر جهت بررسی ارجاع دهیم و آن را پیگیری کنیم.

تردیدی نیست که گاهی قوانین، دست و پای یک مسئول را بسته و نمی‌تواند کار مراجعه‌کننده را آن‌طور که می‌خواهد راه بیندازد، ولی گاهی مشکل، قانون نیست و ما دنبال روایت‌هایی هستیم که در آن‌ها قوانین و عدالت در اجرای قوانین زیرپا گذاشته شده‌اند. اگر شما با چنین مواردی برخورد داشته‌اید از طریق ادمین کانال اطلاع‌رسانی کنید و اگر مدرک یا سندی وجود دارد ارسال کنید تا پیگیری کنیم.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.