کد خبر : 30875
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی با خانواده یک شهید در داورزن دیدار کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردین 1401 - 18:52
-

استاندار خراسان رضوی با خانواده یک شهید در داورزن دیدار کرد

 استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان داورزن با خانواده شهید علی اکبر داورزنی دیدار و گفت‌ و گو کرد. یعقوبعلی نظری در دیدار با این خانواده شهید گفت: شهدای گرانقدر با نثار جان خود امنیت، عزت، اقتدار  و آسایش را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند. وی افزود: دیدار با خانواده شهدا

 استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان داورزن با خانواده شهید علی اکبر داورزنی دیدار و گفت‌ و گو کرد.

یعقوبعلی نظری در دیدار با این خانواده شهید گفت: شهدای گرانقدر با نثار جان خود امنیت، عزت، اقتدار  و آسایش را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا سبب قوت قلب، افزایش روحیه کارگزاران و مسئولان می‌شود و انگیزه ما را در خدمتگزاری به مردم بیشتر می‌کند.

او با اشاره به این که خراسان رضوی خطه‌ای شهید پرور است اضافه کرد: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و استقامت و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و وظیفه همه ما نیز پاسداری از خون پاک شهیدان است.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این استان افزود: جوانان نقش مهمی در پویایی اقتصاد دارند که باید از دانش و توان آنها بهره گرفت.

 شهید علی اکبر داورزنی یکی از شهدای انقلاب اسلامی بود که ۱۱ خرداد ۱۳۵۹ در  حادثه بمب گذاری مسجد امام (ره) در تهران به شهادت رسید.

مردم شهرستان داورزن در راه حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون ۱۶۶ شهید تقدیم کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی صبح امروز از جاده سبزوار- داورزن نیز بازدید کرد و در جریان روند خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.