کد خبر : 30227
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی: نسخه بازآفرینی محلات باید متناسب با مناطق باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 15:29
-

استاندار خراسان رضوی: نسخه بازآفرینی محلات باید متناسب با مناطق باشد

استاندار خراسان رضوی گفت: برای برون‌رفت از مشکلات کنونی و بازآفرینی محلات حاشیه شهر، باید با نگاهی جامع، نسخه متناسب با هر منطقه را مد نظر قرار داد. یعقوبعلی نظری در نشست بازآفرینی محلات هدف شهرهای مشهد، نیشابور و سبزوار افزود: در ابتدای امر، رویکرد خارج کردن محلات حاشیه شهر از حالت موجود در سطح کشور

استاندار خراسان رضوی گفت: برای برون‌رفت از مشکلات کنونی و بازآفرینی محلات حاشیه شهر، باید با نگاهی جامع، نسخه متناسب با هر منطقه را مد نظر قرار داد.

یعقوبعلی نظری در نشست بازآفرینی محلات هدف شهرهای مشهد، نیشابور و سبزوار افزود: در ابتدای امر، رویکرد خارج کردن محلات حاشیه شهر از حالت موجود در سطح کشور باید معین و مشخص باشد و برای حل موضوعات و تسریع در امور به یک راهبرد و رویکرد متمرکز نیاز است که اگر مفاهمه مشترکی در سطح ملی و استانی وجود داشته باشد ریل گذاری درستی نیز صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در برخی از محلات حاشیه شهرهای استان ابراز کرد: برای برون رفت محلات هدف از شرایط موجود حتما باید نگاه جامعی داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اگر زیرساخت‌های خدماتی در حاشیه شهر فراهم باشد در کنار آن می‌توان اقدامات ویژه و فوق العاده از جمله بازپروری را نیز دنبال کرد.

نظری اضافه کرد: در خصوص سلسله اقدامات فرهنگی در محلات هدف بازآفرینی رابطه بین مدرسه، خانواده و مسجد بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این نشست علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی شهری و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های متولی را ارائه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.