کد خبر : 2539
دیدگاه‌ها برای اشتغال مهم ترین دغدغه جوانان سبزوار است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 15:38
-

اشتغال مهم ترین دغدغه جوانان سبزوار است

سبزواریان.کام: حجت السلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در جمع نمازگزارن سبزوار اشتغال جوانان را مهم ترین دغدغه آنان دانست و افزود: جوانان برای تشکیل یک زندگی شرافت مندانه در وهله ی اول نیازمند شغل هستند؛ مسکن و سایر نیازها در اولویت های بعدی قراردارند. انصاری در ادامه با اشاره

majid-ansari01سبزواریان.کام: حجت السلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در جمع نمازگزارن سبزوار اشتغال جوانان را مهم ترین دغدغه آنان دانست و افزود: جوانان برای تشکیل یک زندگی شرافت مندانه در وهله ی اول نیازمند شغل هستند؛ مسکن و سایر نیازها در اولویت های بعدی قراردارند.

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه های دولتی با تعقل و همراهی قوا در اختیار مردم قرار می گیرند خاطرنشان کرد: برای رونق اقتصادی کشور سرمایه های  دولت کافی نیست دولت نیازمند جذب سرمایه های بخش خصوصی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت موفق شده است که رشد فزاینده تورم را از ۴۴درصد به ۲۳درصد برساند تصریح کرد: خوشبختانه شاهد بازگشت سرمایه گزارن خارجی به کشور هستیم .

مجید انصاری خطاب به مسئولین سبزوار برای رفع معضل بیکاری جوانان اظهار کرد: شورای اداری شهرستان با برنامه ریزی مدون، سعی در جذب سرمایه گزاران سبزواری مقیم تهران و خارج از کشور نماید؛ چرا که اگر مشکل اشتغال جوانان هرچه زودتر رفع نشود ممکن است جوانان عزیز طعمه بد اندیشان شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.