کد خبر : 4110
دیدگاه‌ها برای اظهارنظر غیرکارشناسی در مورد مذاکرات هسته‌ای ممنوع! بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:26
-

اظهارنظر غیرکارشناسی در مورد مذاکرات هسته‌ای ممنوع!

سبزواریان.کام: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرهیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسی در مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه مذاکرات هسته‌ای اخیر ایران و ۵+۱ در وین به نقطه توافقی نرسیده، به نظر می‌رسد اظهارنظر در مورد این مذاکرات شاید بتواند مسیر درست

hasteiسبزواریان.کام: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرهیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسی در مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه مذاکرات هسته‌ای اخیر ایران و ۵+۱ در وین به نقطه توافقی نرسیده، به نظر می‌رسد اظهارنظر در مورد این مذاکرات شاید بتواند مسیر درست مذاکرات را با مشکل مواجه کند و اظهارنظر بدون مطلع بودن از محتوای آن باعث شود تاثیری در افکار عمومی از جنبه مثبت یا منفی بگذارد.

وی یادآور شد: مادامی که اطلاعات مربوط به مذاکرات هسته‌ای و توافق‌ها مکتوب نشده اظهارنظر در موردش آن را از مسیر اصلی خود منحرف می‌کند و هرگونه اظهارنظری در این زمینه غیرکارشناسی و غیراصولی خواهد بود.

نماینده مردم سبزوار با بیان اینکه در داخل اعتماد و اطمینان به تیم مذاکره‌کننده وجود دارد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند که مذاکرات مسیر خودش را طی می‌کند و با توجه به اینکه گزارش مذاکرات به شکل درست و دقیق از تیم مذاکره‌کننده به رهبری داده می‌شود و خود مسئولین، شورای عالی امنیت ملی و مقام معظم رهبری در جریان مذاکرات هستند و تیم مذاکره‌کننده نیز معتمد است لذا اظهارنظرهای غیرکارشناسی و بدون اطلاع دقیق از محتوای مذاکرات ضرورتی ندارد و به صلاح نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.