کد خبر : 8722
دیدگاه‌ها برای اختصاص اعتبارات ویژه برای ساخت بند خاکی روستای نوده خوشاب بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 17:38
-

اختصاص اعتبارات ویژه برای ساخت بند خاکی روستای نوده خوشاب

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس از اختصاص اعتبارات ویژه برای ساخت بند خاکی روستای نوده انقلاب خوشاب خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، رمضانعلی سبحانی‌فر ظهر امروز در مراسم بازدید از بند خاکی روستای نوده انقلاب شهرستان خوشاب با اشاره به اختصاص اعتبارات ویژه برای ساخت این بند خاکی اظهار کرد: با توجه به

sobhanifarسبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس از اختصاص اعتبارات ویژه برای ساخت بند خاکی روستای نوده انقلاب خوشاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رمضانعلی سبحانی‌فر ظهر امروز در مراسم بازدید از بند خاکی روستای نوده انقلاب شهرستان خوشاب با اشاره به اختصاص اعتبارات ویژه برای ساخت این بند خاکی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ساخت این بند خاکی و نیاز به اختصاص اعتبارات، مبلغی از محل ماده ۱۸۰ به این پروژه داده می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این بند خاکی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیون تومان هزینه شده است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه این پروژه با مشارکت مردم و دولت ساخته می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران برای اجرای این پروژه اختصاص یافت که با توجه به محدودیت اعتبارات دولت فقط ۲۵ درصد از این اعتبارات اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان برای خرید اراضی اطراف پروژه هزینه شده است، اعلام کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ هکتار و به ارتفاع ۹.۵ متر ساخته می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه این بند خاکی دارای ۱۴۰ متر عرض است، اضافه کرد: ظرفیت مخزن پروژه برای آبگیری ۱۴۰ هزار متر مکعب است که با اتمام آن بخش زیادی از قنوات و اراضی منطقه آبدهی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.