کد خبر : 11126
دیدگاه‌ها برای اعزام کاروان زیارتی کارکنان شھرداری سبزوار به کربلا بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 23:16
-

اعزام کاروان زیارتی کارکنان شھرداری سبزوار به کربلا

سبزواریان: دبیر ستاد رفاه شهرداری سبزوار گفت: کاروان زیارتی کارکنان شھرداری سبزوار جھت شرکت در بزرگترین ھمایش جھان اسلام در اربعین حسینی (ع) اعزام شد. به گزارش روابط عمومی شھرداری سبزوار، حسن ظهوری افزود: ۴۲ نفر از کارکنان شهرداری مرکزی وسازمان های تابعه در قالب یک کاروان زیارتی روز پنجشنبه از مزار شهدای گمنام سبزوار

سبزواریان: دبیر ستاد رفاه شهرداری سبزوار گفت: کاروان زیارتی کارکنان شھرداری سبزوار جھت شرکت در بزرگترین ھمایش جھان اسلام در اربعین حسینی (ع) اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی شھرداری سبزوار، حسن ظهوری افزود: ۴۲ نفر از کارکنان شهرداری مرکزی وسازمان های تابعه در قالب یک کاروان زیارتی روز پنجشنبه از مزار شهدای گمنام سبزوار را به مقصد عتبات عالیات ترک کردند.

او اظهار داشت: این کاروان مسیر نجف اشرف به سمت کربلای معلی را پیاده طی خواهند کرد تا همراه با خیل عاشقات اباعبدالله(ع) در مراسم عزاداری اربعین حسینی و بزرگترین اجتماع جھان اسلام شرکت کنند.

ظهوری گفت: حادثه کربلا فراتر از شیعیان و جھان اسلام است و به ھمین دلیل است که عده ای می خواھند این فریادھا را خاموش کنند و این حادثه را به فراموشی بسپارند چرا که ھیچ انسانی نیست که از کربلا آگاه شود و به فکر فرو نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.