کد خبر : 16964
دیدگاه‌ها برای اعضای فعال کتابخانه عمومی جغتای افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397 - 12:28
-

اعضای فعال کتابخانه عمومی جغتای افزایش یافت

سرپرست اداره کتابخانه‌ های عمومی جغتای گفت: هم اینک هزار و ۳۱۰ نفر عضو کتابخانه‌ عمومی این شهرستان هستند که نسبت به پارسال ۱۵ درصد بیشتر شده اند. افسانه راه چمنی روز چهارشنبه ۲۴به مناسبت آبان ماه ‘روز کتاب و کتابخوانی’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش کودک کتابخانه عمومی، سالن مطالعه،

سرپرست اداره کتابخانه‌ های عمومی جغتای گفت: هم اینک هزار و ۳۱۰ نفر عضو کتابخانه‌ عمومی این شهرستان هستند که نسبت به پارسال ۱۵ درصد بیشتر شده اند.

افسانه راه چمنی روز چهارشنبه ۲۴به مناسبت آبان ماه ‘روز کتاب و کتابخوانی’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش کودک کتابخانه عمومی، سالن مطالعه، برگزاری محفلهای ادبی و نشستهای کتابخوان و ارتباط مستمر دانش آموزان سبب افزایش اعضای کتابخانه جغتای شده است.
وی همچنین به کمبود فضای کتابخانه ای جغتای اشاره و بیان کرد: این شهرستان هم اکنون یک کتابخانه عمومی نهادی با مساحت ۲۰۰ مترمربع دارد لذا افزایش فضای کتابخانه مطالبه جدی شهروندان و بر این اساس ایجاد یک کتابخانه مرکزی در شهر جغتای و چهار کتابخانه در مراکز بخش و روستاهای پرجمعیت مورد نیاز است.
او گفت: بر مبنای جمعیت ۵۰ هزار نفری شهرستان در برنامه ششم توسعه، فضای کتابخانه ای جغتای باید به بیش از هزار مترمربع افزایش یابد.
جغتای دارای یک کتابخانه عمومی نهادی و یک کتابخانه مشارکتی با هزار و ۳۱۵ عضو است و بیش از ۱۹ هزار نسخه کتاب در کتابخانه ‌های این شهرستان وجود دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.