کد خبر : 2567
دیدگاه‌ها برای اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه “راو” سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1393 - 19:45
-

اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه “راو” سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت دهه کرامت یک دوره مسابقه تک حرکت پرس سینه(راو) در سبزوار برگزار شد که نفرات برتر آن اعلام شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان افزود: کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی و پرورش اندام با همکاری اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار سومین مسابقه خود

rawسبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت دهه کرامت یک دوره مسابقه تک حرکت پرس سینه(راو) در سبزوار برگزار شد که نفرات برتر آن اعلام شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان افزود: کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی و پرورش اندام با همکاری اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار سومین مسابقه خود را تحت عنوان تک حرکت پرس سینه (راو) قهرمانی سبزوار و شهرهای اطراف جمعه چهاردهم شهریورماه در محل پارک سلامت برگزار کرد که در آن باشگاه هایی از قهرمانان اسرار، اکسیژن، پولاد، سبلان، شهر روداب ، علمدار و البرز در دو بخش تیمی و انفرادی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در بخش انفرادی، رده سنی نوجوانان در وزن ۵۳ کیلو محمد قلعه نویی، از باشگاه قهرمانان اسرار، وزن ۵۹ کیلو محمد سعادت طلب از قهرمانان اسرار، وزن ۶۶ کیلو داریوش عدلی از قهرمانان اسرار، وزن ۷۴ کیلو نیما شعبانپور از سبلان، وزن ۸۳ کیلو محمد رضا مهرابادی از سبلان، وزن ۹۳ کیلو سید امیر حسین موسوی از سبلان، وزن ۱۰۵ کیلو سروش علی ابادی از قهرمانان اسرار و در وزن ۱۲۰ علی مهدوی از باشگاه سبلان مقام های اول اوزان مختلف را از ان خود کردند.

اختریان تصریح کرد: مجتبی کرابی از باشگاه پولاد، جواد محمدپور از قهرمانان اسرار، یاسر شمس ابادی از روداب، سید سعید خیرابادی از اکسیژن و مهدی یزدانخواه از قهرمانان اسرار به ترتیب در اوزان ۵۹، ۶۶، ۷۴ ،۸۳، ۹۳ کیلو موفق به کسب مقام های نخست اوزان خود شدند.

مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز در اوزان ۵۹، ۶۶، ۷۴، ۸۳، ۹۳، ۱۰۵ و ۱۲۰ کیلو نیز به ترتیب آقایان حامد مومنی از سبلان، اسماعیل محمدی از سبلان، نیما شعبانپور از سبلان، مهدی خیرابادی از علمدار، مجید نصرابادی از اکسیژن، مصطفی برغمدی از اکسیژن و علی مهدوی از سبلان حائز رتبه های برتر شدند.

وی گفت: در بخش تیمی در رده سنی نوجوانان باشگاه قهرمانان اسرار با ۵۷ امتیاز، در رده سنی جوانان باشگاه قهرمانان اسرار با ۳۱ امتیاز و در رده سنی بزرگسالان باشگاه سبلان با ۴۳ امتیاز اول شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.