کد خبر : 25746
دیدگاه‌ها برای افتتاح سومین مرکز معاینه فنی خودرو در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1398 - 15:46
-

افتتاح سومین مرکز معاینه فنی خودرو در سبزوار

ایمنا رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکۀ حمل و نقل شهرداری سبزوار از افتتاح سومین مرکز معاینۀ فنی در این شهر خبر داد. فؤاد سحابی اظهار کرد: با افتتاح این مرکز سرعت و ظرفیت خدمات‌رسانی به خودروها موجود به حد استاندارد نزدیک می‌شود و خودروهای شهرستان در صف انتظار کمتری باقی می‌مانند. وی ادامه داد:

ایمنا

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکۀ حمل و نقل شهرداری سبزوار از افتتاح سومین مرکز معاینۀ فنی در این شهر خبر داد.

فؤاد سحابی اظهار کرد: با افتتاح این مرکز سرعت و ظرفیت خدمات‌رسانی به خودروها موجود به حد استاندارد نزدیک می‌شود و خودروهای شهرستان در صف انتظار کمتری باقی می‌مانند.

وی ادامه داد: سومین مرکز معاینۀ فنی خودرو سبک تحت نظارت ستاد معاینه فنی خودرو شهرستان سبزوار در بلوار آزادگان، پایین‌تر از ادارۀ حفاظت از محیط زیست واقع شده است.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکۀ حمل و نقل شهرداری سبزوار اظهار کرد: این مرکز توسط بخش خصوصی و مشارکت شهرداری سبزوار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به منظور ارائۀ خدمات مطلوب‌تر به شهروندان راه‌اندازی شد.

سحابی اضافه کرد: با راه‌اندازی این طرح برای هشت نفر زمینۀ اشتغال فراهم شده و ظرفیت پذیرش ماهانه یک هزار دستگاه خودرو برای معاینه فنی را دارد.

وی اضافه کرد: در واقع معاینۀ فنی خودروها برای کاهش نرخ تصادفات و حفظ محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکۀ حمل و نقل شهرداری سبزوار گفت: بصورت کلی از مالکین خودرو تقاضا می‌شود معاینه فنی وسایل نقلیه خود را به ماه‌هایی که به تعطیلات نوروز و تابستان منتهی می‌شود موکول نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.