کد خبر : 9618
دیدگاه‌ها برای افتتاح موسسه اعتباری کوثر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 17:38
-

افتتاح موسسه اعتباری کوثر در سبزوار

سبزواریان: مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر در استان خراسان رضوی گفت : موسسه اعتباری کوثر جزء آخرین موسسات در عرصه بانکداری است که در طی دو سال گذشته موفق به اخذ مجوز از بانک مرکزی شده است. محمدعلی جهانشاهی در حاشیه افتتاح موسسه اعتباری کوثر در گفت وگو با قدس آنلاین، با اشاره به اینکه

kosar-moasese_dtewwtlسبزواریان: مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر در استان خراسان رضوی گفت : موسسه اعتباری کوثر جزء آخرین موسسات در عرصه بانکداری است که در طی دو سال گذشته موفق به اخذ مجوز از بانک مرکزی شده است.

محمدعلی جهانشاهی در حاشیه افتتاح موسسه اعتباری کوثر در گفت وگو با قدس آنلاین، با اشاره به اینکه هم اکنون این موسسه دارای ۳۵۱ شعبه فعال در سراسر کشور می باشد افزود : موسسات و بانک‌های مختلف نیز در پیشرفت و ارتقاء سطح شهرستان‌ها بسیار موفق هستند و امیدواریم با مدیریت صحیح زمینه ارتقاء و پیشرفت فراهم شود.

وی با بیان اینکه موسسه اعتباری کوثر وابسته به وزارت دفاع می باشد خاطر نشان کرد : هم اکنون بخش زیادی از حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح و ارتش به این موسسه واریز می‌شود و بهره برداری از آن شرایط خوبی را برای بازنشستگان ما در شهرستان سبزوار فراهم می‌کند.

جهانشاهی جذب و بکار گیری نیروهای برجسته و متخصص که بهره مند به دانش فنی ، پشتیبان مالی طرح های دولت، بنگاه های تولیدی، فنی و کشاورزی، اعطای تسهیلات از جمله امتیازات این موسسه دانست.

وی یاد آور شد : این موسسه به عنوان یک موسسه اعتباری غیر دولتی با دارا بودن بیشترین نرخ بازده دارایی ها در بخش مالی و اعتباری کشور کلیه خدمات مالی و اعتباری را در محدوده ملی و بین المللی ارائه می نماید.

وی اضافه کرد : این موسسه با پرورش سرمایه های انسانی متعهد، نوآور و باانگیزه و مدیریت یکپارچه مشتریان، بیشترین تعهد را در ایجاد ارزش برای مشتریان و سهامداران دارا می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.