کد خبر : 2390
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1393 - 18:22
-

کسب افتخار کشوری بسکتبال استان با حضور دانش آموزان سبزواری

سبزواریان.کام: تیم های بسکتبال دانش آموزی در مقطع ابتدایی و متوسطه ی اول استان با حضور دانش آموزان سبزواری رتبه های اول و سوم کشوری را به دست آوردند. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، کارشناس تربیت بدنی این مدیریت با بیان این مطلب افزود: ۳ دانش آموز دختر در مقطع ابتدایی

basketball01سبزواریان.کام: تیم های بسکتبال دانش آموزی در مقطع ابتدایی و متوسطه ی اول استان با حضور دانش آموزان سبزواری رتبه های اول و سوم کشوری را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، کارشناس تربیت بدنی این مدیریت با بیان این مطلب افزود: ۳ دانش آموز دختر در مقطع ابتدایی با حضور در تیم دانش آموزی استان توانستند مقام اول مسابقات کشوری را از آن خود نمایند.

زهرا ده بالایی ادامه داد: مائده کرابی، پریا مهری و مرضیه اکبری توانستند با حضور خود در تیم منتخب استان مقام اول کشور را به دست آورند.

وی ادامه داد: دانش آموزان مائده رمضانی، هدیه امیر نژاد، سمانه فرجادی و زهرا زارعی توانستند با حضور خود در تیم منتخب دانش آموزی در مقطع متوسطه ی اول، مقام سوم کشوری را از آن خود نمایند.

وی تلاش مربیان ورزشی را در این راه بسیار مهم دانست و گفت: مریم مهری به عنوان مربی ورزش این دانش آموزان نقش مهمی در پیشرفت آنان داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
donya جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

من عاشق غیرت هدیه و سمانه و زهرا هستم هر سه تاشون دوستای من هستن حتی تو اردو ی استانی هم با هم بودیم از خانم مهری هم خیلی ممنووووووووووووونم

نظرات بسته شده است.