کد خبر : 2984
دیدگاه‌ها برای انتشار اوراق مشارکت فاز ۲ بافت امیریه در ۶ ماهه دوم سال بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 - 20:26
-

انتشار اوراق مشارکت فاز ۲ بافت امیریه در ۶ ماهه دوم سال

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار گفت: پیگیر انتشار اوراق مشارکت برای احداث فاز ۲ بافت امیریه هستیم. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی با بیان مطلب فوق افزود: پس از انجام امور اداری، انتشار اوراق مشارکت بافت امیریه در شش ماهه دوم سال صادر خواهد شد. وی از

amirieسبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار گفت: پیگیر انتشار اوراق مشارکت برای احداث فاز ۲ بافت امیریه هستیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی با بیان مطلب فوق افزود: پس از انجام امور اداری، انتشار اوراق مشارکت بافت امیریه در شش ماهه دوم سال صادر خواهد شد.

وی از برنامه ریزی و طراحی مجتمع امیریه ۲ نیز خبر داد و اظهار کرد: با تملک اراضی مورد نیاز، کلنگ بلوک دوم امیریه را در شش ماهه دوم سال خواهیم داشت.

برزویی تصریح کرد: ۵ بلوک تجاری، اداری، گردشگری، مسکونی در امیریه واقع و مداخله مستقیم می شود بدین گونه که اراضی خریداری، تملک ، تسطیح و پیمانکاران عمرانی برای احداث و راه اندازی در آن مستقر می شوند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار همچنین از راه اندازی و فعال شدن دفتر تسهیل گری پاسخگویی به شهروندان بافت امیریه به منظور کاهش بروکراسی امور اداری شهرداری برای ارباب رجوع خبر داد.

وی گفت: در این دفتر پاسخگویی و مذاکرات مربوط به امور صدور پروانه، تملک آن املاکی که در طرح های مداخله مستقیم مانند فضای سبز، مجتمع های تجاری و مسکونی قرار می گیرد صورت می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.