کد خبر : 7402
دیدگاه‌ها برای انتصاب دو فرهنگی سبزواری به عنوان اعضای پارلمان اولیای خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 22:09
-

انتصاب دو فرهنگی سبزواری به عنوان اعضای پارلمان اولیای خراسان رضوی

سبزواریان: طی حکمی که از سوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی صادر شد؛ دو فعال فرهنگی سبزواری به عنوان اعضای کمیسیون پرورشی، فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون اقتصادی پارلمان اولیای خراسان رضوی منصوب شدند. در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به دانش، تجربیات، پشتکار و تعامل مطلوب برادران ذبیح الله آرمین و

amozesh-parvareshسبزواریان: طی حکمی که از سوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی صادر شد؛ دو فعال فرهنگی سبزواری به عنوان اعضای کمیسیون پرورشی، فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون اقتصادی پارلمان اولیای خراسان رضوی منصوب شدند.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به دانش، تجربیات، پشتکار و تعامل مطلوب برادران ذبیح الله آرمین و حسین پورسجادی از نمایندگان انجمن اولیا و مربیان در شورای آموزش و پرورش شهرستان سبزوار بدین وسیله از طرف پارلمان اولیای استان خراسان رضوی برادر ذبیح الله آرمین به عنوان عضو و مسؤول کمیته ی پرورشی، فرهنگی و اجتماعی و حسین پورسجادی نیز به عنوان کمیسیون اقتصادی پارلمان اولیای خراسان رضوی منصوب می شوید.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سبزوار نیز با عرض تبریک به جامعه ی فرهنگیان و اولیای گران قدر برای آنان آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.