کد خبر : 2248
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 14:41
-

انتقاد قلعه نوی از عملکرد رئیس و نائب رئیس شورا

سبزواریان.کام: عضو شورای اسلامی سبزوار در نطق پیش از دستور خود در هشتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر نسبت به عملکرد رئیس و نائب رئیس و سازمان پارک ها انتقاد کرد. به گزارش سبزوارآنلاین، محمد رضا قلعه نوی خطاب به سید قاسم حسینی زاده رئیس شورای شهر که چرا پاسخ نامه های

ghalenoi1سبزواریان.کام: عضو شورای اسلامی سبزوار در نطق پیش از دستور خود در هشتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر نسبت به عملکرد رئیس و نائب رئیس و سازمان پارک ها انتقاد کرد.

به گزارش سبزوارآنلاین، محمد رضا قلعه نوی خطاب به سید قاسم حسینی زاده رئیس شورای شهر که چرا پاسخ نامه های بنده را نمی دهید گفت: بنده تاکنون ۶نامه درباره مسائل مختلف شورا و شهرداری نوشته ام که متاسفانه نه تنها به هیچ یک از آنها پاسخ نداده اید بلکه دلیلی هم برای این کار اعلام نکرده اید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در ادامه سخنان خود به حسینی زاده بیان کرد: اعضاء شورا رای به مصوبه ای دادند که جنابعالی به عنوان نماینده شورا در شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری شرکت نمائید ولی مشخص شده دیگر دوستان در جلسات شرکت می کنند بنابراین اگر قرار است شما بر اساس رای اعضاء در جلسات این شورا شرکت نکنید یا دوستان دیگری به جای شما در آن جلسه به نمایندگی از اعضاء شرکت کنند باید این موضوع در صحن شورا مجددا مطرح و رای گیری شود.

قلعه نوی به اختصاص بین یک و نیم تا ۵ درصد مبالغ سرمایه گذاری به اعضای این شورا با دستور شهردار اشاره کرد و تصریح کرد: اگر این موضوع صحت دارد شهردار یکبار دیگر درخواستش را به شورا ارائه کند تا اعضاء شورا با اطلاع کافی از شرایط شورای سرمایه گذاری نماینده یا نمایندگان خود را معرفی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش رفتار متناقض نائب رئیس شورا در برخی مسائل را یادآور شد و گفت: هر چند آقای پسندیده الان در جلسه حضور ندارند اما وی در طول حدود یک سالی که از عمر شورا می گذرد به گونه ای در سخنرانی ها و مصاحبه با رسانه ها سخن گفته اند که انگار فقط وی به دنبال حق و حقیقت و جلو گیری از هر گونه تخلف در شورای شهر می باشد.

شهردار سابق ششتمد به اعلام پذیرش هدیه توسط اعضاء شورا در نطق پیش از دستور آقای پسندیده که اتفاقا در اکثر رسانه ها منعکش شد اشاره کرد و افزود: همه اعضاء و همکاران شورا خاطر مبارکشان است که چندی پیش یکی از شهروندان که نماینده یک شرکت در سبزوار است یک کارتن دستمال کاغذی به ما داد که از زبری اش بینی ات را نمی توانستی تمیز کنی اما نائب رئیس شورا اعلام کردند که اعضاء شورا هدیه قبول کرده اند و این شائبه را به وجود آورد که منتخبین مردم در شورا سکه بهار آزادی یا شمش طلا هدیه گرفته اند این در حالی است که آقای پسندیده و بستگان وی از شروع شورای چهارم تا کنون از مزایای زیادی بهرمند شده اند.

منتخب مردم سبزوار در پارلمان شهری امتیاز تجاری موقت فروشگاه آریو در خیابان کاشفی شمالی، استفاده از تابلوهای شهرداری جهت تبلیغات فروشگاه آریو و آموزشگاه های سخن و معراج اندیشه را از جمله این موارد برشمرد و اظهار داشت: پانزدهم و شانزدهم تیرماه زمین هائی توسط بستگان وی خریداری شده که در محضر شماره ۱۵به ثبت رسیده که در مسیر بازگشائی های شهرداری قرار دارد.

قلعه نوی همچنین به تقابل پسندیده برای معرفی نماینده ای از شورا برای حضور در کمیسیون توافقات شهرداری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: دفاعیه وی در آن زمان باعث شد شورای شهر هیچ نماینده ای را به کمیسیون مذکور معرفی نکند چرا که نائب رئیس محترم معتقد بود که کمیسیون املاک شهرداری غیر قانونی است و در این رابطه نیز مصاحبه و اعلام کردند که این کمیسیون، کمیسیون تخلفات است و تصمیمات این کمیسیون وجهات قانونی ندارد و نادرست است اما پس از مدتی متوجه شدیم که ملک پدری جناب پسندیده در حد فاصل میدان سی هزار متری و ۴ راه بازار روز در همان کمیسیون تفکیک شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همچنین از سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بابت واگذاری حق انتفاع پارک بانوان به جامعه معلولین اعتراض کرد.
وی با اشاره به بند ب تبصره ۷ بودجه تلفیقی سال ۹۳ شهرداری گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز زمانی اجازه دارد که حق انتفاع پارک ها، بوستان ها و میادینی که قابلیت تجاری دارند را به افراد حقوقی و حقیقی واگذار کند که اولا آئین نامه مالی و معاملاتی شهرداری را رعایت کند و ثانیا آئین نامه ای را در این خصوص ظرف ۴۵ روز پس از تصویب و ابلاغ بودجه به شهرداری، تدوین و جهت تصویب به شورا ارسال کند.

وی در ادامه از رئیس شورا پرسید که آیا این آئین نامه تدوین و به شورای شهر ارسال شده یا نه؟
حسینی زاده در پاسخ به این سوال قلعه نوی اظهار داشت که آئین نامه ای در این رابطه از سوی سازمان پارک ها دریافت نکرده است. قلعه نوی پس از پاسخ رئیس شورا اظهار داشت: در این صورت سازمان پارک ها تخلف کرده است و بنده تقاضای فسخ این قرار داد را دارم همچنین خواهش می کنم آقای دولت آبادی مدیر عامل سازمان به شورا دعوت شود و به همراه شهردار نسبت به عملکرد خود در این رابطه پاسخگو باشند.

قلعه نوی در پایان عنوان کرد: مطالب مطرح شده توسط مردم از اعضاء شورا پرسیده می شود بنابراین در خواست می کنم که پاسخ مسائل مطرح شده اعلام شود تا اعضای شورای شهر حداقل جواب قانع کننده ای به شهروندان بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
رجب پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

به به چشممون روشن چی شد؟؟
ایشون قرار بود واسه حسین مقصودی کمیته ی حقیقت یاب سفارش بده,حالا باید یکی هم واسه خودش سفارش بده…..

ناشناس شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰

جناب آقای قلعه نوی ادب مرد به ز دولت اوست. مردم نمایندگان منتخب خود را به شورا نفرستاده اند که در غیاب یکدیگر علیه هم موضعگیری کنند. شورا محل تصویب قوانین برای مردم است نه تخریب یکدیگر. با این اقدام نسنجیده شما پسندیده مجبوره در جلسه بعدی شورا علیه شما صحبت کنه و باز در جلسه بعدی شما جواب بدی و این رشته سر دراز دارد. اعضاء محترم شورا لطفاً اختلافات خود را بیرون از شورا حل کنید و چنانچه عضوی از شورا تخلف کرده عضو دیگر باید موضوع را در دادگاه صالحه مطرح نماید تا عادلانه رسیدگی شود نه اینکه پرده دری کند.

نام و نام خانوادگی پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

نه رجب جان
فک کنم خودش تو این یک سال از امودنش توی شورای چند برابر مقصودی کش رفت…ولی این کجا و اون کجا….حداقل شهرمون یک رنگی بخودش دید؟ولی این اقا خوشگله چی؟!!
راستی مسعود خان بچه های بالا دنبال این سوژه هان ؟؟؟!!!یک کمیته مسعود یاب تشکیل بدیم؟؟از نوع **** خودتی….

سبزواریان.کام پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

دوست عزیز
نمایش نظر شما دلیل بر تایید آن نیست، لطفاً بدون دلیل و مدارک مستند از تهمت زدن به هر شخصی پرهیز نمایید.

کمیته حقیقت یابم آرزوست... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱

مسعود جان…..مگه قرار نبود کمیته تشکیل بدی…چی شد پس؟
نکنه تو هم مثل مموتی فقط الکی بگم بگم میکردی؟اون بنده خدا قرار بود دزدگیر ۸۸ باشه اون شد….شما هم که بدتر از اون…..
مسعودخان بعد از ردکردن مقصودی دیگه بیخیال شد-فقط هرجا لازم باشه(مثل جلسه داروگ و وزیر ارشاد)الکی یه جیغ و دادی میکنه و تمام..

شریعت جمعه , ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

هر دروغی را که می شد برزبان آورد و رفت
مانده ام این کار او، انکار می خواهد چه کار؟

ا جمعه , ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

آق مسعود منده نب شی

سینا شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۴۷

مرحوم شادروان اخلاق

الفااااتحه

خبرتون با سایت رصد خیلی متفاوته
البته خوب
پولای انتخابات جناب مقصودی هنوز هست توحساباتون

انشاءالله جواب پسندیده را هم بزارید

ناشناس شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

به هر حال مدیر این سایت(که بیشتر دکوریه)از دوروبریای مقصودی هاست
مجبوره از همونا خط بگیره…..وگرنه سایت قبلی خودش که از اول هم مالی نبود و اخرش بستش

محمد شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

باتشکر از آقای قلعه نوی که مردم را از واقعیات مطلع می نمایند هر چند که این افراد شناخته شد ه اند ضمنا افشاگری باید به موقع باشد تامردم به موقع قضاوت کنند

آرش شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

حرکت قلعه نوی افشاگری نبود نهایت بی ادبی بود…

محمد شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

ما سبزواریاآدمای خوبی نیستیم و همیشه چشمامونو روی واقعیتها می بندیم والا تنها کسکه تو شهرداری کار میکنه وبه مردم بها میده آقای مقصودی هست

همشهری یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

لطفا جهت تنویر افکارعمومی مشروح جلسه علنی را که پسندیده دفاعیه اش رو ارایه کرده منتشر کنید

باشد که رستگار شوید.

سایت رصد بصورت کامل آورده.

ناشناس دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۴۸

سبزواریان هم داره مثل سیبزوارنیوز میشه و سوگیری داره.
عنوان خبری که به پسندیده افترا زده شده رو با عنوان خبری که پاسخ به افتراها داده رو مقایسه کنید تا بیطرفیتون مشخص شه!
“”انتقاد قلعه نوی از عملکرد رئیس و نائب رئیس شورا””
“”جلسه ۸۷ رسمی و علنی شورای شهر “”

نظرات بسته شده است.