کد خبر : 21640
دیدگاه‌ها برای انتقاد مهدی مقصودی از بی‌توجهی ادارات دولتی به نشریات محلی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 0:18
-

انتقاد مهدی مقصودی از بی‌توجهی ادارات دولتی به نشریات محلی سبزوار

یک فعال رسانه‌ای سبزوار گفت: در زمانه‌ای هستیم که نشریات کاغذی نیاز به حمایت توسط ادارات دولتی دارند اما متأسفانه حمایت از نشریات کاغذی در سبزوار نزدیک به صفر شده است. به گزارش سبزواریان، مهدی مقصودی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه سبزوار افزود: در سبزوار و ششتمد اداراتی چاپ ویژه‌نامه گزارش عملکرد خود را

یک فعال رسانه‌ای سبزوار گفت: در زمانه‌ای هستیم که نشریات کاغذی نیاز به حمایت توسط ادارات دولتی دارند اما متأسفانه حمایت از نشریات کاغذی در سبزوار نزدیک به صفر شده است.

به گزارش سبزواریان، مهدی مقصودی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه سبزوار افزود: در سبزوار و ششتمد اداراتی چاپ ویژه‌نامه گزارش عملکرد خود را به روزنامه‌های مشهد می‌سپارند اما حاضر نیستند این امتیاز را به نشریات محلی دهند.

وی اظهار داشت: قانون این اجازه را داد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از ۵۰ درصد تبلیغاتی که در روزنامه‌های سراسری منتشر می‌شوند را به نشریه ستاره شرق دهد اما این اتفاق نیفتاد و این هفته‌نامه پس از سه سال انتشار، به ماهنامه تغییر امتیاز یافت.

وی با بیان اینکه نشریات کاغذی در ایران بدترین دوران خود را طی می‌کنند، تأکید کرد: جامعه ایران دچار افراط شده و احساس بی‌نیازی به نشریات کاغذی دارد و فکر می‌کند فضای مجازی کافی است که معتقدم این وضعیت پابرجا نخواهد ماند.

مقصودی ضمن تشکر از مجموعه شهرداری یادآور شد: امروز صددرصد نشریات کاغذی مجاز در سبزوار، از حمایت شهرداری برخوردار هستند و این مطالبه را در شورای شهر نیز از مجموعه شهرداری داشتیم.

این فعال رسانه‌ای سبزوار با اشاره به انتقاداتی که نسبت به تعداد بالای فعالان رسانه دعوت شده به این مراسم مطرح شده بود گفت: نه در اینجا که در همه جای کشور، برنامه‌ای که در روز خبرنگار برگزار می‌شود، تجلیل از «اهالی رسانه» است و نه صرف خبرنگاران.

وی افزود: به نظر من بهترین برنامه‌ای که طی چند سال اخیر در روز خبرنگار برگزار شده این برنامه بوده چرا که مسئول برگزاری آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که متولی اصلی مطبوعات است.

وی همچنین با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نسبت به سال‌های گذشته یک‌قدم به جلو برداشته، اظهار کرد: نشریات غیرمجاز تقریباً در سبزوار جمع شده و این قدم بسیار خوبی بوده است.

گفتنی است؛ مهدی مقصودی، صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه فرهنگی اجتماعی ستاره شرق، پایگاه خبری تحلیلی سبزواریان و سردبیر فصلنامه بیهق‌نامه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.