کد خبر : 4136
دیدگاه‌ها برای اهتمام ما حفظ و ابقاع فضای سبز است؛ با متخلفان برخورد می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 1:04
-

اهتمام ما حفظ و ابقاع فضای سبز است؛ با متخلفان برخورد می شود

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: اهتمام ما حفظ و ابقاع فضای سبز شهر سبزوار است؛ با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان این مطلب افزود: قطع هر نوع درخت و خسارت به اشجار به هر طریق در

hosein-bidiسبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: اهتمام ما حفظ و ابقاع فضای سبز شهر سبزوار است؛ با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان این مطلب افزود: قطع هر نوع درخت و خسارت به اشجار به هر طریق در هر محله ای، پس از تهیه گزارش توسط کارشناسان سازمان پارک ها و ارجاع پرونده به کمیسیون های مربوطه، مشمول مجازات قانونی خواهد شد.

وی اظهار داشت: سازمان پارک ها به شدت پیگیر مساله قطع درختان در هر نقطه از شهر سبزوار است، تجاوز به حریم هر گونه فضای سبز شهر، قطع درخت و اسیب به آن به هر دلیلی ممنوع و قطعا با واکنش شهرداری و شورا مواجه خواهد شد .

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار در ادامه از افزایش جرایم قطع اشجار در سبزوار خبر داد.

بیدی همچنین از پیگیری جهت تنظیم لایحه ای مبنی بر حضور کارشناسان فضای سبز قبل از صدور پروانه ساختمانی در این شهر خبر داد و گفت: ما معتقدیم سرانه فضای سبز شامل باغچه های منازل شهروندان نیز می شودغ لذا با پیگیری و نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.