کد خبر : 1606
دیدگاه‌ها برای اهدای۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 13:36
-

اهدای۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر بسیج جامعه زنان سبزوار از اهدای ۱۶سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سه ماه رجب و شعبان و رمضان در شهرستان سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار”آزاده استیری” گفت: به همت خواهران بسیجی در سبزوار و با جمع آوری کمک های مردمی موفق شدیم در این سه ماه پر برکت ۱۶

jahizyeسبزواریان.کام: مدیر بسیج جامعه زنان سبزوار از اهدای ۱۶سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سه ماه رجب و شعبان و رمضان در شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار”آزاده استیری” گفت: به همت خواهران بسیجی در سبزوار و با جمع آوری کمک های مردمی موفق شدیم در این سه ماه پر برکت ۱۶ سری جهیزیه را آماده و به نوعروسان نیازمند شهرستان هدیه کنیم.
وی افزود: این جهیزیه ها مجموعاً با مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و فقط با کمک های مردمی و همت خیرین نیکوکار تهیه شده است که بخش عمده آن وجوه نقدی و بخشی اهدای لوازم خانگی و مورد نیاز بوده است.

استیری ادامه داد: مجموعه بسیج با تلاش بیشتر در اطلاع رسانی و جمع آوری هدایای مردمی می تواند کمک بیشتری به نوعروسان نیازمند انجام داد چرا که افراد بسیاری هستند که حاضرند در این امر خداپسندانه سهیم باشند ولی از چگونگی انجام آن اطلاع چندانی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.