کد خبر : 15301
دیدگاه‌ها برای اورژانس هوایی سبزوار جان هشت مصدوم را نجات داد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1397 - 22:58
-

اورژانس هوایی سبزوار جان هشت مصدوم را نجات داد

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: اورژانس هوایی این شهرستان روز پنجشنبه طی سه پرواز با انتقال هشت مصدوم حوادث جاده ای به مراکز درمانی جان آنان را نجات داد. دکتر علی شریفان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر سه حادثه واژگونی خودرو در جاده های سبزوار –

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: اورژانس هوایی این شهرستان روز پنجشنبه طی سه پرواز با انتقال هشت مصدوم حوادث جاده ای به مراکز درمانی جان آنان را نجات داد.

دکتر علی شریفان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر سه حادثه واژگونی خودرو در جاده های سبزوار – داورزن و شهرستان خوشاب ۱۳ نفر مصدوم شدند که به علت شدت جراحات و اعلام نیاز، اورژانس هوایی سبزوار به محل اعزام شد.
وی اظهار داشت: هشت مصدوم این حوادث پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به وسیله بالگرد اورژانس هوایی و پنج مصدوم نیز با آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.