کد خبر : 1148
دیدگاه‌ها برای ایجاد رشته های متناسب فعالیت های اقتصادی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1393 - 16:56
-

ایجاد رشته های متناسب فعالیت های اقتصادی

سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: رشته های متناسب با فعالیت های اقتصادی در سبزوار ایجاد می شود. دکتر مرتضی بینش که به همراه معاونین خود در بازدید از شرکت کابل خودرو سبزوار شرکت کرده بود با بیان این مطلب گفت: ایجاد رشته هایی که وجود گارگاه و یا کارخانه

binesh-kablkhodroسبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: رشته های متناسب با فعالیت های اقتصادی در سبزوار ایجاد می شود.

دکتر مرتضی بینش که به همراه معاونین خود در بازدید از شرکت کابل خودرو سبزوار شرکت کرده بود با بیان این مطلب گفت: ایجاد رشته هایی که وجود گارگاه و یا کارخانه های آن در سبزوار وجود دارد؛ باعث هماهنگی و همراهی علم و صنعت خواهد شد.
وی با تقدیر از همکاری شرکت کابل خودرو سبزوار در جذب بیش از ۲۱ دانش آموز کارورز در این شرکت گفت: نزدیکی علم و صنعت باعث خواهد شد تا علومی که به صورت تئوری به دانش آموزان آموزش داده می شود؛ در محیط کار به ظهور و بروز برسد.
وی همکاری خوب شرکت کابل خودرو سبزوار را در زمینه های مختلف خاطر نشان شد و گفت: به منظور استفاده ی بهتر از پتانسیل های موجود در این شرکت ایجاد رشته های تحصیلی جدید با گرایش فعالیت های این شرکت مد نظر است.
مدیر عامل شرکت کابل خودرو سبزوار نیز با ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان در این شرکت گفت: نیاز دانش آموزان حضور نزدیک تر و بیشتر با محیط های کار است.
مهندس مختاری اظهار امیدواری کرد تا با حضور دانش آموان در محیط های کار آمادگی لازم برای جذب در این مشاغل را به دست آورند.
در ادامه مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار به همراه مدیر عامل شرکت کابل خودرو سبزوار از قسمت های مختلف این شرکت و خطوط تولید بازدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.