کد خبر : 8821
دیدگاه‌ها برای ایران پیروز میدان مذاکره است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تیر 1394 - 20:59
-

ایران پیروز میدان مذاکره است

سبزواریان: نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای هرچه باشد جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان مذاکره است. رمضانعلی سبحانی فر در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی را همواره رعایت کرده است. وی ادامه

sobhanifarسبزواریان: نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای هرچه باشد جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان مذاکره است.

رمضانعلی سبحانی فر در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی را همواره رعایت کرده است.

وی ادامه داد: با ورود ایران به مذاکرات و ادامه روند آن افکار جهانی گفته های استکبار را پس زده و جمهوری اسلامی را به عنوان کشوری صلح جو در جهان می بینند.

این نماینده مجلس گفت: با این مذاکرات حقانیت جمهوری اسلامی به دنیا ثابت و ایران به عنوان کشوری مستقل، پرچمدار صلح و آرامش به همه کشورهای دنیا معرفی شده است .

وی افزود: لشگری از ابرقدرتها در برابر گفتمان و منطق تیم هسته ای ایران تن به مذاکره داده و حقوق هسته ای جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخته اند.

سبحانی فر با اشاره به قدرت معنوی نظام جمهوری اسلامی گفت: قدرت کشور و ملت ایران موجب شده تا غنی سازی و تحقیق و توسعه ما به رسمیت شناخته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.