کد خبر : 31732
دیدگاه‌ها برای این چه حکایت باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 17:59
-

این چه حکایت باشد

پاسخگویی مخابرات

سبزواریان

طی این هفته، دو مطلب روی رسانه‌های منطقه در اعتراض به پاسخگو نبودن ریاست مخابرات سبزوار منتشر شد. یک مطلب در مورد ششتمد و دیگری در مورد خوشاب. این دو شهرستان هنوز مخابرات مستقل ندارند و تحت مدیریت مخابرات سبزوار قرار دارند.

نکته جالب ماجرا اینجاست که مقام‌های اجرایی و نظارتی شهرستان و منطقه مدام بر «پاسخگویی» تأکید می‌کنند و وعده می‌دهند مدیرانی که پاسخ رسانه را به عنوان مطالبه‌گر افکار عمومی ندهند، توبیخ خواهند شد. حال با وجود انتشار و دیده شدن چنین مطالبی، شاهد برخورد یا بازخواست مدیر مخابرات سبزوار از طرف نهادهای بالادستی یا ناظر نیستیم.

این انفعال، نتیجه‌ای جز افزایش جسارت مدیران خاصی که پاسخگو نیستند نخواهد داشت. در واقع با این شرایط مدیرانی که پاسخ رسانه‌ها را می‌دهند، کارهایشان شفاف‌تر شده و مورد نقد قرار می‌گیرند اما مدیرانی که اعتنایی به این مطالبات ندارند، در کنج انزوای خود، به راحتی و بی‌دردسر مدیریت می‌کنند.

چنین رویه‌ای، مدیران پاسخگو را هم مجاب می‌کند تا «سری که درد نمی‌کند دستمال نبندند» و آن‌ها هم «آسته بیا آسته برو» را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عصاره کلام اینکه: اگر واقعاً اینقدر نسبت به پاسخگویی بی‌اعتنا هستید، شعارش را ندهید. اگر هم برایتان مهم است، مدیرانی چون مخابرات را برای عبرت سایرین، مورد سؤال جدی قرار دهید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.