کد خبر : 29496
دیدگاه‌ها برای باران و برف خراسان رضوی را فرامی‌گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 14:01
-

باران و برف خراسان رضوی را فرامی‌گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف همراه با افت شدید دما و وزش تندباد از عصر روز سه‌شنبه مناطق مختلف خراسان رضوی را فرامی‌گیرد که این وضعیت تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه خواهد داشت. زهرا عنایتی افزود: این بارشها که به صورت گسترده بویژه بر نواحی شمالی خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف همراه با افت شدید دما و وزش تندباد از عصر روز سه‌شنبه مناطق مختلف خراسان رضوی را فرامی‌گیرد که این وضعیت تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه خواهد داشت.

زهرا عنایتی افزود: این بارشها که به صورت گسترده بویژه بر نواحی شمالی خراسان رضوی حاکم خواهد شد، ابتدا به صورت باران و کم کم به صورت باران و برف در ارتفاعات و نیمه شمالی استان رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: دیشب بارش باران در شهرستان های سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور و فریمان گزارش شده است که میزان بارش در این شهرستانها کمتر از یک میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به افت بیش از ۱۰ درجه‌ای دما در خراسان رضوی برای روزهای پایانی هفته جاری، گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری اندکی افزایش خواهد داشت اما در روز چهارشنبه میانگین دما در استان افت شدیدی می یابد.

وی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای مشهد با کاهش شدید دما برای روز چهارشنبه هفته جاری به ۳ درجه سلسیوس خواهد رسید و کمینه دمای مشهد نیز در چهارشنبه شب ۴ درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، برای امروز – یکشنبه – و روز دوشنبه برای استان جوی پایدار همراه با افزایش اندک دما پیش‌بینی شده است.

قوچان با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

در این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.