کد خبر : 10195
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 20:12
-

بازدید شورای اسلامی آران و بیدگل از طرح های عمرانی سبزوار

سبزواریان: رئیس، نایب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آران و بیدگل از طرح های توسعه شهری سبزوار بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این دیدار که تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری سبزوار ، اعضای شورای اسلامی شهرستان آران وبیدگل را همراهی می کردند از

سبزواریان: رئیس، نایب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آران و بیدگل از طرح های توسعه شهری سبزوار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این دیدار که تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری سبزوار ، اعضای شورای اسلامی شهرستان آران وبیدگل را همراهی می کردند از مسیر سلامت، باغ ایرانی ، پارک شهدای گمنام بازدید و پس از حضور در دفتر سرمایه گذاری واقع در خانه ترشیزی بر تعامل و همکاری بیشتر بین دو شهر سبزوار و اران و بیدگل تاکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس جمعه , ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۶:۳۸

سلام

– مسئولان میراث فرهنگی و شهرداری خیلی از تعریف شهرهایی مانند چناران و آران و بیدگل ذوق زده نشوند. مگر سبزوار در سطح این شهرهای کوچک و بعضا تازه شهر شده است که از این تعریف ها خوشحال می شوند. ما منکر این ارتباطات نیستیم اما فراموش نکنیم سبزوار باید خودش را با کاشان و یزد و این شهرها مقایسه کند.
اگر سبزوار را با این شهرها مقایسه کنیم خواهیم دید که چقدر عقب هستیم. حدود ۲۰ تا ۳۰ سال این این شهرها عقبیم پس خیلی باید کار کنیم.

– همچنین هنوز برای ارزیابی عملکرد آقای سلیمانی و میراث فرهنگی خیلی زود است. حتی در تپه سبزواری ها که میراث فرهنگی در این مدت کار کرده است در آغاز راهیم تا چه رسد به دیگر حوزه ها که میراث فرهنگی هنوز هیچ کاری نکرده است. میراث فرهنگی هنوز در زمینه معرفی سبزوار در سطح ملی، رونق گردشگری، فعال کردن خانه های تاریخی، مرمت کاروانسراها و خیلی زمینه های دیگر هیچ کاری نشده است.
هر وفت سبزوار در سطح ملی بعنوان شهر مقصد گردشگری مطرح شد آن وقت می توانیم بگوییم میراث فرهنگی موفق شده است. هدف آقای سلیمانی هم باید همین مسئله باشد که سبزوار را به شهر مقصد گردشگری تبدیل کند و تا آنجا کیلومترها راه مانده است. پس مغرور نشویم که خیلی کار داریم.

نظرات بسته شده است.