کد خبر : 10249
دیدگاه‌ها برای بازدید معاون وزیر صنعت از شهرک‌های صنعتی جوین و جغتای بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 19:41
-

بازدید معاون وزیر صنعت از شهرک‌های صنعتی جوین و جغتای

سبزواریان: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی از نواحی صنعتی شهرستانهای جوین و جغتای واقع در غرب خراسان رضوی بازدید کرد. محمدعلی سیدابریشمی شامگاه شنبه در جریان بازدید از ناحیه صنعتی جغتای از اختصاص یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای توسعه این ناحیه صنعتی خبر داد.

abrishami-sanati-01سبزواریان: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی از نواحی صنعتی شهرستانهای جوین و جغتای واقع در غرب خراسان رضوی بازدید کرد.

محمدعلی سیدابریشمی شامگاه شنبه در جریان بازدید از ناحیه صنعتی جغتای از اختصاص یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای توسعه این ناحیه صنعتی خبر داد.

وی همچنین شهرستان جغتای را برخوردار از ظرفیت خوب در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی توصیف و بیان کرد: باید هرچه سریعتر زیرساختهای مورد نیاز ناحیه صنعتی ایجاد تا زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم شود.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی گفت: یکی از درخواستهای مهم سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی جغتای ارائه تسهیلات است که در این زمینه پیگیری می شود تا با تامین وثیقه از طریق بانکهای عامل این تسهیلات فراهم آید.

شهرستان ۴۸ هزار نفری جغتای در ۳۵۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

سیدابریشمی همچنین شهرک صنعتی شهرستان جوین را دارای شرایط مناسب برای ساخت کارخانه و کارگاه های صنعتی توصیف و بیان کرد: دو میلیارد ریال اعتبار امسال برای توسعه این شهرک صنعتی اختصاص یافت.

وی افزود: در شهرک صنعتی جوین با وسعت ۱۰۰ هکتار تاکنون تاکنون سه کارخانه به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.