کد خبر : 7144
دیدگاه‌ها برای بازرسی از ۳ هزار واحد صنفی و غیرصنفی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فروردین 1394 - 16:23
-

بازرسی از ۳ هزار واحد صنفی و غیرصنفی در سبزوار

سبزواریان: رئیس اداره صنعت و معدن سبزوار از انجام بیش از ۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در این شهرستان خبر داد. علی امیدبخش امروز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی تیم‌های بازرسی در سطح شهرستان فعال و به نظارت از اصناف و واحدهای

124سبزواریان: رئیس اداره صنعت و معدن سبزوار از انجام بیش از ۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در این شهرستان خبر داد.

علی امیدبخش امروز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی تیم‌های بازرسی در سطح شهرستان فعال و به نظارت از اصناف و واحدهای غیرصنفی می‌پردازند، اظهار داشت: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون تعداد ۳ هزار و ۸۰ مورد بازرسی از این واحدها صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا نیز تعداد ۳۳۸ فقره پرونده از متخلفان تهیه و برای مراحل قانونی به مراجع قضایی فرستاده شده است. این پرونده به ارزش ریالی۷۹۱ میلیون و ۹۹۶ هزار ریال است که پس از بررسی توسط مراجع قضایی متخلفان جریمه می‌شوند.

امیدبخش با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۴ واحد بازرسی اداره صنعت ومعدن سبزوار همزمان با طرح نظارت نوروزی به صورت ویژه فعال شده است، یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح نظارت از واحدهای صنفی و غیرصنفی تا پایان نوروز با همکاری اتاق اصناف و سایر سازمان‌های نظارتی ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.