کد خبر : 9390
دیدگاه‌ها برای بالغ بر ۴۴ هزار خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی سبزوار قرار دارند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 18:09
-

بالغ بر ۴۴ هزار خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی سبزوار قرار دارند

سبزواریان: رییس سازمان تامین اجتماعی شهرستان سبزوار گفت: حدود ۴۴ هزار خانواده در این شهرستان تحت پوشش این سازمان می باشند. به گزارش قدس آنلاین، حسن سید آبادی که در جمع مسوولان اجرایی این شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه این رقم در پایان سه ماه اول سال گذشته ۴۳ هزار و ۳۵ خانواده بوده

tamin-ejtemai01سبزواریان: رییس سازمان تامین اجتماعی شهرستان سبزوار گفت: حدود ۴۴ هزار خانواده در این شهرستان تحت پوشش این سازمان می باشند.

به گزارش قدس آنلاین، حسن سید آبادی که در جمع مسوولان اجرایی این شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه این رقم در پایان سه ماه اول سال گذشته ۴۳ هزار و ۳۵ خانواده بوده است ، تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی سبزوار را هفت هزار و ۱۰۸ خانواده دانست و افزود: هر ماه بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به مستمری بگیران تحت پوشش پرداخت می شود.

وی میزان پرداخت مقرری بیمه بیکاری مشمولین تحت پوشش تامین اجتماعی سبزوار را در سه ماه اول امسال هشت میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد : این رقم در مدت مشابه سال قبل هفت میلیارد و ۲۰ میلیون ریال بوده است .

وی میزان پرداختی کمک های کوتاه مدت این شعبه را نیز در سه ماه اول سالجاری پنج میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال دانست و اضافه کرد: این رقم در مدت مشابه سال گذشته سه میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال بوده است.

سید آبادی ایجاد شعب در شهرستان های داورزن و خوشاب، افتتاح ساختمان جدید شعبه تامین اجتماعی سبزوار و ارائه خدمات الکترونیکی را بخشی از اقدامات حوزه کاری خود در سال جاری برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.