کد خبر : 9845
دیدگاه‌ها برای باید تلاش کنیم تا مدرسه‌سازی با مشارکت خیرین به یک فرهنگ تبدیل شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 12:42
-

باید تلاش کنیم تا مدرسه‌سازی با مشارکت خیرین به یک فرهنگ تبدیل شود

سبزواریان: نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: با مشارکت خیرین مدرسه ساز فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه پایه گذاری خواهیم کرد . رمضانعلی سبحانی فر در حاشیه نشست با فرهنگیان شهرستان سبزوار بزرگ در گفت وگو با قدس آنلاین، با اشاره به اینکه در بحث

sobhanifarسبزواریان: نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: با مشارکت خیرین مدرسه ساز فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه پایه گذاری خواهیم کرد .

رمضانعلی سبحانی فر در حاشیه نشست با فرهنگیان شهرستان سبزوار بزرگ در گفت وگو با قدس آنلاین، با اشاره به اینکه در بحث ارتقاء سطح آموزشی طرح تحول بنیادین که در برنامه پنجم توسعه مطرح می باشد افزود : دولت باید در راستای ارتقای سطح آموزشی کشور توجه ویژه ای داشته باشد تا بتواند مباحث برنامه پنجم توسعه را به درستی اجرایی کند.

وی خاطرنشان کرد : اصلی ترین اولویت و سیاست های کاری آموزش و پرورش پایین آوردن تورم و تعداد دانش آموزان و نیز ارتقای سطح کیفیت آموزش است.

وی ادامه داد : قطعا اگر دولت بتواند در حوزه های منزلت و معیشت معلمان برنامه ریزی مطلوبی داشته باشد می تواند از جایگاه مناسبی در بحث کلان آموزشی برخوردار شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با تاکید بر کمبود فضای آموزشی در کشور با بیان اینکه طی سالجاری بالغ بر ۲۲هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

اظهار داشت : این اعتبار طی احکامی در مجلس شورای اسلامی به ۳۰هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه با افزایش اعتبارات پیش بینی شده قطعا بخش عمده ای از کمبود فضای آموزشی کشور جبران شود تصریح کرد : تلاش خواهیم کرد تا مدرسه‌سازی را با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز به یک فرهنگ تبدیل کنیم تا باعث اشاعه فرهنگ ناب اسلامی ایرانی در جامعه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.