کد خبر : 35988
دیدگاه‌ها برای با پولِ ما به ارمنستان می‌روند! بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 9:51
-

با پولِ ما به ارمنستان می‌روند!

قبل‌تر مطلبی نوشتیم در مورد اینکه منطقه ویژه بدون هیچ دستاورد و عملکردی، صرفاً با «عکس‌درمانی» گزارش‌هایی ارائه می‌دهد که پشت آن هیچ دستاورد و عملکردی نیست

همچنان کانالِ خبریِ «منطقۀ ویژۀ سبزوار» با تصاویر و متن‌هایی مزین می‌شود که روی اعصاب مخاطبانش راه می‌روند! اخیراً تصاویری از حضورِ مدیر و کارمندِ این مجموعه در ایروانِ ارمنستان منتشر کرده است با این عنوان: «حضور منطقه ویژه اقتصادیِ سبزوار در نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در ارمنستان»

قبل‌تر مطلبی نوشتیم در مورد اینکه منطقه ویژه بدون هیچ دستاورد و عملکردی، صرفاً با «عکس‌درمانی» گزارش‌هایی ارائه می‌دهد که پشت آن هیچ دستاورد و عملکردی نیست! دفعۀ پیش پشت سرِ حجت عبدالملکی در نمایشگاهی داخلی ایستاده بودند و به عکسی که با وزیرِ کنار گذاشته شده گرفته بودند افتخار می‌کردند، حالا برخواسته‌اند سفرِ «خارجه» هم تشریف برده‌اند به عنوان مأموریت کاری!

مؤسسۀ آبادانیِ دیارِ سربداران هیچگاه در مقابل پرسش‌ها و انتقادهای رسانه‌ها، حاضر به شفاف‌سازیِ صورتِ مالی کارهای خود نشده است، اما این باعث نمی‌شود که ما از پرسش‌ها و مطالبه‌هایمان کوتاه بیاییم. باز هم می‌پرسیم: هزینۀ چنین سفرهایی چقدر است و از کجا تأمین می‌شود؟ منطقه ویژه‌ای که یک بیابان برهوت است با سیستم اداریِ معلق و معطل که داخل کانتینر، برق مصرف می‌کنند و عملاً کاری نمی‌کنند، به چه دلیلی باید از چنین امتیازاتی بهره‌مند شود؟ چه کاری کرده‌اند و چه استدلالی وجود دارد که اینجا هم مثل دیگر پروژه‌های مؤسسه آبادانی دیار سربداران به پوچی نرسد که اینطور برایش هزینه می‌کنند؟

این سفرها چقدر روی دست مردم محروم و تحتِ فشار اقتصادی خرج می‌گذارد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.