کد خبر : 10087
دیدگاه‌ها برای با کی شوخی کنیم با کی نکنیم بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 10:13
-

با کی شوخی کنیم با کی نکنیم

روزنامه شرق – پوریا عالمی: الان دوتا جبهه در کشور وجود دارد: یکی کسانی که می‌گویند شوخی استانی نکنید. دوم هم کسانی که می‌گویند با هر چیزی می‌شود شوخی کرد. عده‌ای هم از گروه اول انشعاب پیدا کرده‌اند و می‌گویند شوخی استانی نکنیم اما شوخی شهرستانی بکنیم. بعضی‌ها می‌گویند شوخی شهرستانی بد است اما شوخی استانی

روزنامه شرق – پوریا عالمی: الان دوتا جبهه در کشور وجود دارد: یکی کسانی که می‌گویند شوخی استانی نکنید. دوم هم کسانی که می‌گویند با هر چیزی می‌شود شوخی کرد.

عده‌ای هم از گروه اول انشعاب پیدا کرده‌اند و می‌گویند شوخی استانی نکنیم اما شوخی شهرستانی بکنیم. بعضی‌ها می‌گویند شوخی شهرستانی بد است اما شوخی استانی عیبی ندارد.

چندوقت پیش یک میزگردی سر همین موضوع یک رسانه‌ای گذاشته بود و پرسید به نظر شما شوخی‌ای که با استان‌ها می‌شود بدتر است یا شوخی‌ای که با مثلا فلان‌جا می‌شود. کارشناس برنامه گفت: آنجا شهر است. مجری پرسید ببخشید چه ربطی دارد؟ کارشناس گفت: همین دیگر، آنجا شهر است پس شوخی‌ای که باهاش می‌شود عیبی ندارد.

ما نمی‌دانیم واقعا باید چی‌کار کرد. نه با استان‌ها، نه با شهرها، نه با اشخاص، نه با مشاغل، نه با خیار، نه با گوجه، نه با موز و نه با سیب‌زمینی نمی‌شود شوخی کرد چون هیچ‌کس شوخی‌پذیر نیست و جنبه ندارد. فقط هلو خیلی باجنبه است وگرنه الان به کسی بگویی سیب‌زمینی، فردا سیب‌زمینی‌ها که تا الان رگ نداشتند رگ گردنشان می‌زند بیرون و اعتراض می‌کنند.

اصلا شما فردا با مسئولان شوخی کن، مسئولیتش با خودت است و حتی مدیرمسئول هم مسئولیتی ندارد.

اینکه هیچی، شما فردا با صاحبان صنایع شوخی کن، فردا باید دنبال شغل بگردی چون دیگر به روزنامه‌ات آگهی نمی‌دهند.

این هم هیچی، اصلا شما فردا با خودروسازها شوخی کن، این قضیه دیگر شوخی‌بردار نیست و نعمت‌زاده وزیر با دوحرکت ثابت می‌کند «خائن» هستی و باید دادگاه صحرایی برات برگزار شود.

خلاصه پدر جنبه جهان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.