کد خبر : 27758
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 16:18
-

بخشدار بخش مرکزی سبزوار: مشکل اصلی روستای ایزی، نبود اراضی است

بخشدار بخش مرکزی سبزوار می‌گوید مشکل اصلی روستای ایزی، «نبود اراضی» است.

عکس: خراسان رضوی

به گفته او، روستای ایزی، بزرگ‌ترین روستای شهرستان سبزوار است.

علیرضا یحیی‌آبادی در گفت‌وگو با خراسان رضوی گفت: مدتی دنبال گرفتن زمین بودیم که در این روستا اشتغال‌زایی و جلوگیری از بیکاری ایجاد شود.

او افزود: سرمایه‌گذاران تمایل بسیاری داشتند که فعالان حوزه صنعت چوب در ناحیه صنعتی روستای ایزی متمرکز شوند و متأسفانه با موانع و مشکلاتی مواجه شدیم.

بخشدار بخش مرکزی سبزوار گفت: چند متقاضی برای ایجاد صنعتی تحت عنوان کاغذ سنگ مراجعه کردند اما با همین موانع در حوزه اراضی روستا مواجه شدیم.

او گفت: همچنین صنعتگرانی در حوزه تولید محصولات کنجدی از جمله حلوای ارده در سطح وسیع به‌دنبال احداث آن بودند که بازهم مشکل زمین پیش روی تولیدکنندگان قرار گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

اداره محترم منابع طبیعی زمین های ملکی و زراعتی و سند دار مردم را به انها مختلف غاصبانه تتجاوز می کند و علارغم کارشناسی های اعزامی قضایی و محکومیت مکرر منابع این اداره خاطی به احکام قضایی تمکین نمی کند از مالکین مفت با زور میگیرد وبه ادارات و صنعتگران می فروشد که برای سیستم قضایی کشور باعث سر شکستگی و ننگ است چرا که ادارات خود دولتی برای احکام قضایی تره خورد نمی کنند من این موضوع را با مدرک مستند عرض کردم

ناشناس دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۴۰

اداره منابع طبیعی مشکل درست کرده چون می خواهد با زور و غاصبانه و با دسیاری اداره راه زمین های سند دار ووووووو را از مالکان بگیرد و بعد به همین صنایع بفروشد ???
ولی اگر صاحبان و متقاضیان محترم صنایع مستقیم از مالکان خریداری کنند یا مشارکت کنند و اداره محترم کشاورزی هم در واگذاری طر ح کار بری مساعدت فرماید و از طرفی هم اداره رذیله متابع و دسیار ش اداره راه ها از نیت شوم زمین خواری دست بر دارند و در پاسخ استعلام ها تسریع کنند اصلا و ابدا هیچ مشکلی نمی باشد ❤❤? تقدیم به بخشداری محترم جهت پیگیری و اقدام خالصانه
۰۹۱۵۸۷۲۷۴۲۱ عبدا لهی

ناشناس سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۲۴

سلام مشکل و مشکل تراش ادارات دولتی هستند که راسآ منابعطبیعی و اداره راه میباشند این دو اداره پول ساز و نه محا فط زمین های ملکی و سند دار کشت و کار مردم را به بهانه و تدویر ترفند ملی بودن و گاهی هم تهدید غاصبانه میگیرند و یابین مجموعه خود تقسیم می کنند و یا به شرکت ها و کارخانه و صنایع با قیمت بالا میفروشند اگر ااین دو اداره دست از شکرد های اقتصادی بر دارند بخدا قسم مالکین محترم هیچ مشکلی با طرح توسعه و صنایع کار افرین ندارند میتوانند یا مستقیم از مالک خریداری کنند یا مشارکت کنند و ادارات موصوفه هم در صدر مجوز تسریع و در صمن حق قانونی خود را جهت صدور مجوز عادلانه در یافت کنند من عرایضم را با سند مکتوب می گویم و ترسی ندارم

نظرات بسته شده است.