کد خبر : 11633
دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 15:35
-

آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار

سبزواریان: عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار روز شنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی در روستای ایزی این شهرستان آغاز شد. به گزارش ایرنا، معاون فنی و عمرانی فرماندار سبزوار در این مراسم گفت: این ایستگاه در شرق شهر سبزوار و در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع احداث خواهد شد.

rahahan-istgah01سبزواریان: عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار روز شنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی در روستای ایزی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، معاون فنی و عمرانی فرماندار سبزوار در این مراسم گفت: این ایستگاه در شرق شهر سبزوار و در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع احداث خواهد شد.

حسین شاد با بیان اینکه هزینه های ساخت این ایستگاه از محل اعتبارات راه آهن تامین می شود افزود: مرحله نخست این طرح زیرسازی محوطه ایستگاه است که برای اجرای آن حدود ۲۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس کارشناسی های انجام شده یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه آهن سبزوار – خوشاب مورد نیاز است که بخش عمده آن مربوط به خرید ریل و اجرای عملیات ریل گذاری است.

وی با بیان اینکه خط آهن سبزوار – سلطان آباد ۴۵ کیلومتر می باشد گفت: برای اجرای بخشی از این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار ویژه سبزوار هم چندی قبل به خبرنگار ایرنا گفته بود: به همت دولت یازدهم اجرای راه آهن سبزوار – خوشاب تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

طرح راه آهن سلطان آباد خوشاب به سبزوار به طول حدود ۴۵ کیلومتر سبزوار را به راه آهن سراسری تهران – مشهد وصل می کند.

با بهره برداری از پروژه راه آهن سبزوار – خوشاب بخش مهمی از نیازهای ریلی شهرستان سبزوار در حوزه انتقال مسافر و بار برطرف می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.