کد خبر : 30156
دیدگاه‌ها برای بخش تعاون سبزوار برای ۳۱۶۰ هزار نفر اشتغال ‌ایجاد کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 8:09
-

بخش تعاون سبزوار برای ۳۱۶۰ هزار نفر اشتغال ‌ایجاد کرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت:امسال هشت تعاونی فعال در این شهرستان راه‌اندازی شده که برای سه هزار و ۱۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. محمود یزدی روز افزود: عمده تعاونی‌های ایجاد شده در بخش تعاون سبزوار در بخش‌های خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی  تشکیل شده است. وی ادامه داد: در مجموع ۹۶۰

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت:امسال هشت تعاونی فعال در این شهرستان راه‌اندازی شده که برای سه هزار و ۱۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

محمود یزدی روز افزود: عمده تعاونی‌های ایجاد شده در بخش تعاون سبزوار در بخش‌های خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی  تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۹۶۰ شرکت تعاونی در سبزوار ثبت شده که سرمایه ثبتی اولیه آنها ۱۰۱ میلیارد ریال با عضویت بیش از ۴۱۰ هزار نفر است که از طریق فعالیت این واحدها برای ۱۳ هزار و ۱۷۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکت‌های تعاونی‌ این شهرستان شده است.

یزدی افزود: فعالیت اتاق تعاون سبزوار همچنین موجب رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی این شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.