کد خبر : 9396
دیدگاه‌ها برای بدرقه مرشد بین المللی ورزش باستانی در شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 18:26
-

بدرقه مرشد بین المللی ورزش باستانی در شهرداری سبزوار

سبزواریان: صبح امروز بدرقه مرشد بین المللی ورزش های زورخانه ای و باستانی در محل سالن جلسات شهرداری سبزوار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بدرقه علی ناری مرشد دیار سربداران، سبزوار سرافراز در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب فعال عرصه رسانه و با حضور دکتر طالبی شهردار و اعضای شورای

سبزواریان: صبح امروز بدرقه مرشد بین المللی ورزش های زورخانه ای و باستانی در محل سالن جلسات شهرداری سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بدرقه علی ناری مرشد دیار سربداران، سبزوار سرافراز در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب فعال عرصه رسانه و با حضور دکتر طالبی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت.

علی ناری به عنوان مرشد و شاهنامه خوان سبزواری روز دوشنبه عازم نمایشگاه جهانی اکسپوی ۲۰۱۵ میلان ایتالیا می شود تا کار خود را از اول شهریور ماه همزمان با روز ملی ایران به مدت ۱۵ روز آغاز نماید.

وی در این مراسم گفت: این برای سومین بار است که ایران در چنین نمایشگاهی شرکت می کند که هر ۵ سال یک بار برگزار می شود.

ناری ضمن تقدیر از اساتید پیشکسوت عرصه مرشد و شاهنامه خوانی خود آقایان مرحوم سید احمد جاجرمی و سید حسن نقیب زاده، دسته گل خود را به پسر مرحوم جاجرمی تقدیم کرد و از خداوند متعال برای این عزیزان از دست رفته علو درجات را خواستار شد.

لازم به توضیح است اکسپو میلان ۲۰۱۵ با موضوع «تغذیه جهانی: انرژی زندگی» که امیدوار است در طول شش ماه برگزاری میزبان ۲۰ میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان باشد، شاهد جشنواره‌ای از طرح‌های فوق‌العاده معماری است که جذابیت دو چندانی به این رویداد بخشیده است. در این رویداد شش ماهه، ۱۴۵ کشور جهان این فرصت را دارند تا به معرفی محصولات و فرهنگ غذایی منحصر به‌ فرد خود در غرفه‌هایی بپردازند که خود مسئولیت ساخت آن را بر اساس طرح و ایده‌شان بر عهده داشته‌اند.

غرفه ایران در اکسپو ۲۰۱۵ با توجه به موضوع “تغذیه جهانی: انرژی برای حیات” و همچنین این اعتقاد که بشر میهمان خداوند بر روی زمین است، در محیطی به مساحت ۱۹۵۰ متر و بصورت یک سفره طراحی شده است. فضای نمایشگاهی درون غرفه ایران بر اساس مضامینی چون “عدالت”، “نیکوکاری”، “قناعت” و “شکرگزاری” طراحی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.