کد خبر : 22701
دیدگاه‌ها برای برخورد کامیون با سواری پراید در محور داورزن– سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 10:00
-

برخورد کامیون با سواری پراید در محور داورزن– سبزوار

خبرگزاری پلیس  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان داورزن گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید در محور داورزن– سبزوار ۴ مصدوم برجای گذاشت. سرهنگ «حسن کاملی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف بین خودرو سواری پراید و یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۸۵ داورزن-

خبرگزاری پلیس

 جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان داورزن گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید در محور داورزن– سبزوار ۴ مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ «حسن کاملی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف بین خودرو سواری پراید و یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۸۵ داورزن- سبزوار بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید برخورد کرده که در این حادثه، راننده خودرو سواری پراید با ۳ سرنشین آن که همگی اعضاء یک خانواده بودند به‌شدت مصدوم و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ کاملی با بیان این‌که علت تصادف توسط کارشناس پلیس‌راه، در حال بررسی است؛ به رانندگان توصیه کرد؛ پیش از آغاز سفر از سلامت فنی خودرو اطمینان حاصل کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.