کد خبر : 25739
دیدگاه‌ها برای برخی پروازهای فرودگاه سبزوار تعلیق شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1398 - 12:31
-

برخی پروازهای فرودگاه سبزوار تعلیق شد

ایرنا مدیر فرودگاه سبزوار گفت: پروازهای شرکت مسافربری هوای آتا در مسیر تهران – سبزوار با هدف پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا، در این فرودگاه متوفق شد. علی اصغر روشن‌بین زمان پروازهای این شرکت هواپیمایی را در مسیر تهران – سبزوار و بالعکس روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته اعلام و بیان کرد:

ایرنا

مدیر فرودگاه سبزوار گفت: پروازهای شرکت مسافربری هوای آتا در مسیر تهران – سبزوار با هدف پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا، در این فرودگاه متوفق شد.

علی اصغر روشن‌بین زمان پروازهای این شرکت هواپیمایی را در مسیر تهران – سبزوار و بالعکس روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته اعلام و بیان کرد: این برنامۀ پروازی بصورت موقت تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده است.

وی ادامه داد: با وجود تعلیق این پروازها هم‌اینک سه پرواز مسافربری دیگر متعلق به شرکت‌های هواپیمایی ماهان و دو پرواز شرکت ایران ایر در مسیر سبزوار – تهران و بالعکس همچنان فعال بوده و مطابق برنامه صورت می‌گیرند.

مدیر فرودگاه سبزوار گفت: ظرف نیمۀ نخست امسال تاکنون ۱۹۶ مورد پرواز مسافربری رفت و برگشت از فرودگاه سبزوار به مقصد تهران و بالعکس انجام شده است. 

وی افزود: در این چارچوب ۱۰ هزار و ۸۹۶ مسافر ورودی و خروجی از طریق فرودگاه سبزوار به مقصد تهران و بالعکس جا به جا شده‌اند.

فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان رضوی از سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

تاکنون ۶۰ نفر در خراسان رضوی به خاطر عفونت حاد دستگاه تنفسی فوت کرده‌اند. این افراد همچنین مشکوک به ابتلای ویروس کرونا بوده‌اند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی به ۱۵۲ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.