کد خبر : 24596
دیدگاه‌ها برای برخی پروازهای فرودگاه مشهد در سبزوار فرود آمدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 14:16
-

برخی پروازهای فرودگاه مشهد در سبزوار فرود آمدند

ایرنا دو پرواز از مبدأ تهران و نوشهر که امروز ۲۷ آذر به مقصد مشهد پرواز کرده بودند در پی شرایط نامساعد جوی و دید کم در فرودگاه مشهد به ناچار در فرودگاه سبزوار به زمین نشستند. مدیر فرودگاه سبزوار در این خصوص گفت: این پروازهای مسافربری متعلق به شرکت‌های هواپیمایی آسمان با شماره ۶۰۵ از

ایرنا

دو پرواز از مبدأ تهران و نوشهر که امروز ۲۷ آذر به مقصد مشهد پرواز کرده بودند در پی شرایط نامساعد جوی و دید کم در فرودگاه مشهد به ناچار در فرودگاه سبزوار به زمین نشستند.

مدیر فرودگاه سبزوار در این خصوص گفت: این پروازهای مسافربری متعلق به شرکت‌های هواپیمایی آسمان با شماره ۶۰۵ از نوشهر و آتا به شماره ۵۶۲۹  از تهران به مشهد بودند که در فرودگاه سبزوار فرود آمده‌اند. 

علی‌اصغر روشن‌بین فرودگاه سبزوار را پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اعلام و بیان کرد: هواپیماهای فرود آمده در فرودگاه سبزوار هم‌اینک در پارکینگ این فرودگاه منتظر عادی شدن شرایط آب و هوایی فرودگاه مشهد بوده و مسافرانشان نیز از هواپیما خارج نشده‌اند. 

فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان رضوی با مساحت ۳۲۸ هکتار، در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد. این فرودگاه سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.