کد خبر : 9203
دیدگاه‌ها برای برون سپاری فعالیت های اجرایی کنترل بر ساخت و سازهای شهری بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 23:46
-

برون سپاری فعالیت های اجرایی کنترل بر ساخت و سازهای شهری

سبزواریان: مدیر طرح و برنامه شهرداری سبزوار از تهیه اسناد مناقصه برون سپاری فعالیت های اجرایی نظارت و کنترل بر ساخت و سازهای شهری به بخش خصوصی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مرتضی احمدی با اعلام این خبر گفت: براساس حکم تکلیفی شورای اسلامی شهر سبزوار در تبصره ۶ بودجه مصوب سال ۹۴،

morteza-ahmadi01سبزواریان: مدیر طرح و برنامه شهرداری سبزوار از تهیه اسناد مناقصه برون سپاری فعالیت های اجرایی نظارت و کنترل بر ساخت و سازهای شهری به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مرتضی احمدی با اعلام این خبر گفت: براساس حکم تکلیفی شورای اسلامی شهر سبزوار در تبصره ۶ بودجه مصوب سال ۹۴، شهرداری موظف است نسبت به برون سپاری و واگذاری فعالیت ها و کارکردهای عملیاتی به بخش خصوصی و نسبت به چابک سازی بدنه و چارت تشکیلاتی و سازمانی خود اقدام نماید.

وی اظهار کرد: برون سپاری کامل یک خدمت معین، یکی از روش های موثر برای کاهش هزینه های بالاسری و افزایش کارآیی سازمان ها می باشد که با اجرایی آن می توان قیمت تمام شده یک حکومت را به طور قابل ملاحظه ای کاهش و ساز وکار اعمال نظارت بیشتر بر فرآیند و نتایج کار را در اولویت اصلی قرار داد.

احمدی خاطرنشان کرد: با واگذاری عملیات اجرایی نظارت و کنترل بر ساخت و سازهای شهری در شهرداری سبزوار با اولویت محدوده تقسیمات شهری منطقه یک حدود ۱۰ نفر از کارکنان خدماتی مازاد در شهرداری سبزوار به بخش خصوصی منتقل خواهند شد.

وی اضافه کرد: با این اقدام بخشی از تکالیف برنامه میان مدت شهرداری جهت کاهش ۵ درصدی سالیانه نیروی انسانی تا پایان سال ۹۷ محقق خواهد شد.

مدیر طرح و برنامه شهرداری سبزوار گفت: براساس استاندارد وزارت کشور شهرداری سبزوار و سازمان های تابعه باید دارای ۲۷۰ پست سازمانی و کارمند باشند این درحالی است که ۵۰۰ نفر نیروی انسانی مازاد در این شهرداری وجود دارد که با کاهش تصدی گری چارت سازمانی شهرداری استاندارد سازی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.