کد خبر : 8659
دیدگاه‌ها برای برگزاری احیای لیالی قدر در پارک شهدای گمنام سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 18:18
-

برگزاری احیای لیالی قدر در پارک شهدای گمنام سبزوار

سبزواریان: مسئول هیئت فرهنگی مذهبی مکتب الشهدای سبزوار از برگزاری احیای لیالی قدر در گلزار شهدای گمنام توحید شهر این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، رضا پرستش گفت: این مراسم به مدت سه شب در لیالی قدر از ساعت ۲۲ شب با سخنرانی دکترملکوتی و اجرای برنامه های احیا، قرائت نماز صدرکعتی، مناجات، مداحی و نوحه‌سرایی

qadr-imamali01سبزواریان: مسئول هیئت فرهنگی مذهبی مکتب الشهدای سبزوار از برگزاری احیای لیالی قدر در گلزار شهدای گمنام توحید شهر این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، رضا پرستش گفت: این مراسم به مدت سه شب در لیالی قدر از ساعت ۲۲ شب با سخنرانی دکترملکوتی و اجرای برنامه های احیا، قرائت نماز صدرکعتی، مناجات، مداحی و نوحه‌سرایی از روز یکشنبه چهاردهم تیرماه همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اهمیت شب‌های قدر بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اظهار کرد: شهروندان ولایتمدار سبزوار می‌توانند با حضور در این مکان از برکت این شب‌های پرفیض بهره برده و به درگاه خداوند طلب آمرزش و دعا کنند.

پرستش خاطرنشان کرد: در این شب‌ها تقدیر و سرنوشت انسان‌ها رقم می‌خورد و با درخواست توبه از درگاه خدا می‌توان دوران جدیدی از زندگی را آغاز کرد.

مسئول هیئت فرهنگی مذهبی مکتب الشهدای سبزوار گفت: شب قدر، شب دیدار مخلوق با خالق است که هر کس به تناسب وسع وجودی‌اش می‌تواند با تضرع به درگاه خدا از برکت این شب‌های بزرگ بهره ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.