کد خبر : 8678
دیدگاه‌ها برای برگزاری سیزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 21:03
-

برگزاری سیزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در سبزوار

سبزواریان: دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در شهرستان سبزوار خبر داد. علی طوسی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه جشنواره خوشنویسی رضوی ۱۰ سال در شهر یزد و ۲ سال در مشهد مقدس برگزار شده است، اظهار داشت: برای نخستین بار شهرستان سبزوار میزبان این جشنواره

toosisani01سبزواریان: دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در شهرستان سبزوار خبر داد.

علی طوسی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه جشنواره خوشنویسی رضوی ۱۰ سال در شهر یزد و ۲ سال در مشهد مقدس برگزار شده است، اظهار داشت: برای نخستین بار شهرستان سبزوار میزبان این جشنواره خواهد بود و سیزدهمین دوره این جشنواره در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این جشنواره اوایل شهریور ماه است، افزود: سال گذشته بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد ولی امسال هنوز آماری پیش بینی نشده اما هرساله استقبال خوبی از جشنواره ملی رضوی به عمل می‌آید.

طوسی ثانی با بیان اینکه نخستین نشست تخصصی جشنواره خوشنویسی رضوی با حضور معاون ‌ارشاد ‌خراسان و کارشناسان و مسئولان شهرستان در مشهد برگزار شد، گفت: در این جشنواره اساتید و داوران برجسته خوشنویسی کشور نیز حضور می‌یابند.

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان و بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به موسسه کیا سبز سبزوار واگذار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.