کد خبر : 3453
دیدگاه‌ها برای برگزاری نمایشگاه آثار ملاهادی سبزواری در مشهد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 11:09
-

برگزاری نمایشگاه آثار ملاهادی سبزواری در مشهد

سبزواریان.کام: به مناسبت سالروز درگذشت حکیم ملاهادی سبزواری نمایشگاهی از آثار و نوشته‌های این فیلسوف و شاعر ایرانی در مشهد برپا شده است. به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستـان قدس رضوی امروز گفت: در این نمایشگاه علمی و فرهنگی گنجینه ارزشمندی از کتاب‌های خطی،

hadi_sabzevari01سبزواریان.کام: به مناسبت سالروز درگذشت حکیم ملاهادی سبزواری نمایشگاهی از آثار و نوشته‌های این فیلسوف و شاعر ایرانی در مشهد برپا شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستـان قدس رضوی امروز گفت: در این نمایشگاه علمی و فرهنگی گنجینه ارزشمندی از کتاب‌های خطی، چاپ سنگی و چاپی، مربوط به آثار و نوشته‌های حکیم ملاهادی سبزواری دانشمند، فقیه، فیلسوف و شاعر ایرانی در سده سیزدهم هجری از دیروز به نمایش در آمده است.

محمدجواد قوی افزود:دیوان اشعار، رساله در مشارکت حد و برهان، منظومه و شرح منظومه سبزواری، حاشیه برالشواهد الربوبیه فی المناهج السلوکیه و محاکمات و مقامات از آثار خطی و اسرارالحکم، دیوان غزلیات ملا هادی سبزواری و الحکمه المتعالیه فی مسائل الربوبیه از کتابهای چاپ سنگی به نمایش در آمده دراین نمایشگاه است .

این نمایشگاه تا ۵ آبان صبح و بعد از ظهر در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای علاقمندان فرهنگ و ادب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.