کد خبر : 11822
دیدگاه‌ها برای برگزاری نمایشگاه ماکت ابنیه تاریخی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دی 1394 - 14:31
-

برگزاری نمایشگاه ماکت ابنیه تاریخی در سبزوار

سبزواریان: نمایشگاه ماکت ابنیه تاریخی در سبزوار برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: در هفته پژوهش، واحد پژوهش دانشکده فنی سمای سبزوار اقدام به برگزاری کارگاه ساخت ماکت با موضوع ابنیه تاریخی توسط دانشجویان رشته معماری کرد که ماحصل آن گشایش یک نمایشگاه در این زمینه خواهد

سبزواریان: نمایشگاه ماکت ابنیه تاریخی در سبزوار برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: در هفته پژوهش، واحد پژوهش دانشکده فنی سمای سبزوار اقدام به برگزاری کارگاه ساخت ماکت با موضوع ابنیه تاریخی توسط دانشجویان رشته معماری کرد که ماحصل آن گشایش یک نمایشگاه در این زمینه خواهد بود.

سمیه بخش آبادی افزود: دانشجویان پس از گذراندن یک کارگاه طی ۴ جلسه، ماکت آرامگاه کاشفی، آرامگاه بقراط ، مصلی سبزوار، امامزاده یحیی و… را با ابعاد یک در یک متر ساخته و در هفته پژوهش طی مراسمی به نمایش گذاشتند.

رئیس دانشکده فنی سما سبزوار هم در این رابطه گفت: با توجه به کیفیت آثار، ماکت ها در ایام مبارک دهه فجر در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

دکتر امیراحمدی اظهار داشت: این نمایشگاه یازدهم بهمن ساعت ۱۲ ظهر در محل آرامگاه اسرار با حمایت اداره میراث فرهنگی و شهرداری گشایش و توسط شورای اسلامی شهر سبزوار رونمایی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.