کد خبر : 7915
دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدای فرمانده بسیجی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 20:55
-

برگزاری یادواره شهدای فرمانده بسیجی در سبزوار

سبزواریان: رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی سبزوار از برگزاری یادواره شهدای فرمانده بسیجی سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار ، علی ارغیانی در نشست کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه این مراسم با هدف معرفی۷۴ شهید فرمانده بسیجی شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم با حضور عزت‌الله ضرغامی

arghiani01سبزواریان: رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی سبزوار از برگزاری یادواره شهدای فرمانده بسیجی سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار ، علی ارغیانی در نشست کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه این مراسم با هدف معرفی۷۴ شهید فرمانده بسیجی شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم با حضور عزت‌الله ضرغامی عضو شورای انقلاب فرهنگی در اول خرداد ماه امسال در محوطه شهرداری سبزوار برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی سبزوار با اشاره به کلنگ‌زنی فرهنگسرای آزادگان سبزوار نیز افزود: این فرهنگسرا در زمینی به متراژ یک هزار و ۵۰۰ متر ساخته می‌شود.

ارغیانی با بیان اینکه احداث این مجموعه در راستای کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و در بین جوانان و نوجوان صورت می‌گیرد، افزود: این مجموعه توسط شهرداری سبزوار و زیر نظر شورا و شهرداری اداره و مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مجموعه باید اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفت، گفت: با توجه به وسعت کار اعتبار اولیه برای اجرای پروژه در نظر گرفته می‌شود که در این زمینه از پیمانکار خواسته شده تا برآورد هزینه‌های لازم را داشته باشد.

ارغیانی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر سبزوار توجه ویژه‌ای به مسئله ایثار و مقاومت، حفظ یاد شهدا و ایثارگران به عنوان ذخایر زنده انقلاب و جنگ تحمیلی دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این یادواره بتواند منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عملی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.