کد خبر : 4180
دیدگاه‌ها برای بسکتبال شهرداری سبزوار سوم شد و از صعود به دور بعد بازماند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 15:23
-

بسکتبال شهرداری سبزوار سوم شد و از صعود به دور بعد بازماند

سبزواریان.کام: مربی تیم بسکتبال شهرداری سبزوار گفت: تیم بسکتبال شهرداری سبزوار با سومی در مسابقات زیر گروه بسکتبال، از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسن قاسمی نسب با بیان اینکه تیم بسکتبال شهرداری سبزوار جهت شرکت در دور دوم مسابقات زیرگروه عازم شهرستان نی ریز شد،

basketball-shahrdari01سبزواریان.کام: مربی تیم بسکتبال شهرداری سبزوار گفت: تیم بسکتبال شهرداری سبزوار با سومی در مسابقات زیر گروه بسکتبال، از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسن قاسمی نسب با بیان اینکه تیم بسکتبال شهرداری سبزوار جهت شرکت در دور دوم مسابقات زیرگروه عازم شهرستان نی ریز شد، افزود: در این دوره از مسابقات طبق قرعهف نخستین بازی بین تیم های مهرام تهران و شهرداری سبزوار برگزار شد که تیم تهرانی بازی را با نتیجه ۶۸ بر ۵۳ به نفع خود به پایان رساند.

وی ادامه داد: در بازی دوم تیم های شهرداری سبزوار و هیئت بسکتبال فارسان شهرکرد به مصاف یکدیگر رفتند که تیم حریف با بهره گیری از دو بازیکن پست ۵ و ۴ اصفهانی خود توانست با نتیجه ۸۰ بر ۵۹ تیم شهرداری سبزوار را از پیش رو بردارد.

قاسمی نسب تصریح کرد: در روز آخر مسابقات بازی بین تیم های هیئت بسکتبال نی ریز و شهرداری سبزوار در حضور بیش از ۸۰۰ تماشاگر و جمعی از پیشکسوتان این رشته برگزار شد که این تیم نیز از دو بازیکن شیرازی و دو بازیکن از داراب فارس در ترکیب خود استفاده می کرد.

مربی تیم بسکتبال شهرداری سبزوار ادامه داد: در پایان با تمام مسائل حاشیه ای که دقایقی از بازی را تحت الشعاع خود قرار داده بود و منجر به قطع بازی توسط ناظر فنی مسابقات شد، تیم شهرداری توانست با نتیجه ۶۴ بر ۵۹ بازی را به سود خود به پایان برساند و مقام سوم گروه خود را کسب کند.

وی گفت: پس از پایان این دور از مسابقات تیم بسکتبال شهرداری از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند و با کسب تجربه بسیار خوب از لیگ کشور و استفاده از بازیکنان بومی، برنامه ریزی جهت شرکت در لیگ استان و تدارک مسابقات زیرگروه فصل آینده فدراسیون بسکتبال را از همین حالا در دستور کار قرار دهد.

گفتنی است تیم شهرداری سبزوار در مجموع بازی ها جزو ۶ تیم بالای جدول ۱۲ تیمی لیگ زیرگروه قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.