کد خبر : 35871
دیدگاه‌ها برای بعضی بانک‌های شهر وام مردم را مسدود می‌کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 13:27
-

بعضی بانک‌های شهر وام مردم را مسدود می‌کنند

تعدادی پیام و گزارش دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه بعضی بانک‌ها در سبزوار، وام واریزی را چند روز و گاهی چند هفته مسدود می‌کنند و بعد اجازه برداشت می‌دهند

تعدادی پیام و گزارش دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه بعضی بانک‌ها در سبزوار، وام واریزی را چند روز و گاهی چند هفته مسدود می‌کنند و بعد اجازه برداشت می‌دهند.

اولاً چنین اقدامی شدیداً ظالمانه است زیرا اقساط وام با روز واریز، برنامه‌ریزی می‌شود و شخص چند روز از حق خود محروم بوده است.

ثانیاً در اعتبارات کلی، اگر چند صد شهروند دچار چنین مسدودی باشند، عملاً بانک از نگاه داشتن دارایی مردم – بدون کسب رضایت آن‌ها – برای خود سرمایه ساخته و سود کسب کرده است.

ما آگاهیم که وضعیت اقتصادی به دلیل تحریم‌ها دچار مشکلات است و اکثر بانک‌ها به دلیل سیاست‌گذاری اشتباه و ساختار پولی – بانکی پر از ایراد، در عمل ورشکسته هستند ولی اینکه با مسدود کردن سرمایه مردم بدون رضایت آن‌ها و بدون دلیل قانونی، برای مشکلات و زخم‌های اقتصادی خودشان مسکن و آرام‌بخش موقتی بسازند، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

باز هم تأکید می‌شود این گزارش‌ها از «بعضی» بانک‌ها رسیده و از اکثریت بانک‌های شهرستان و منطقه که چنین رویه‌ای ندارند تشکر و تقدیر می‌کنیم.

از نهادهای ناظر و بازرسان دعوت می‌کنیم به این مطالبه مردم مظلومی که مجبور شده‌اند به خاطر زخم زندگی‌شان دنبال وام‌های ۲۴ درصد سود بروند، رسیدگی کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.