کد خبر : 7808
دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تخته خوابی خوشاب بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 21:59
-

بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تخته خوابی خوشاب

سبزواریان: رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی از بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تخته‌خوابی خوشاب در امسال خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا محسنی‌ثانی صبح امروز در همایش تجلیل از اعضا شورای اسلامی شهر خوشاب با بیان اینکه شورای شهر برخواسته از اراده مردم برای پیگیری مشکلات و رفع دغدغه‌های آنان است اظهار داشت: توجه به

mohseni-01سبزواریان: رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی از بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تخته‌خوابی خوشاب در امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا محسنی‌ثانی صبح امروز در همایش تجلیل از اعضا شورای اسلامی شهر خوشاب با بیان اینکه شورای شهر برخواسته از اراده مردم برای پیگیری مشکلات و رفع دغدغه‌های آنان است اظهار داشت: توجه به خرد جمعی همواره از مهم‌ترین اصول اساسی انقلاب اسلامی بوده و بر همین مبنا ۹ اصل در قانون اساسی به مسئله مشارکت مردم در انتخابات شوراها و نقش آنها در توسعه کشور اختصاص یافته است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شوراها بر اساس قانون می‌توانند به مجلس طرح ارائه کنند خاطرنشان کرد: این طرح‌ها باید از طریق شورای عالی استان‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه شود که متاسفانه به این مسئله و قانون توسط شوراها کمتر توجه شده است.

محسنی ثانی با بیان اینکه ارائه طرح از سوی شوراها به مجلس سبب می‌شود که نمایندگان مردم در خانه ملت از نظرات و اندیشه‌های منتخبین مردم در جامعه نیز بهره‌مند شوند یادآور شد: متاسفانه این موضوع به عنوان یکی از ابزارهای کاری شوراها مورد توجه قرار نگرفته و مغفول مانده است.

وی با اشاره به شرایط ویژه شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی نیز تصریح کرد: در سال‌های اخیر توجهات ویژه‌ای برای توسعه شهرستان خوشاب شده و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته امروز شاهد استقرار ادارات مورد نیاز و نمایندگی‌های آنان در سطح شهرستان هستیم که این موضوع سبب حل مشکلات مردم در حوزه اداری می‌شود.

محسنی ثانی با اشاره به سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان خوشاب نیز اظهار کرد: در این سفر بیش از ۲۰ مصوبه برای شهرستان تعیین شده که در حال حاضر پیگیر هستیم تا این مصوبات امسال و در موعد مقرر اجرایی شود تا مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مصوبات صورت گرفته در این سفر مسئله گازرسانی به روستاهای شهرستان است، افزود: در حال حاضر گازرسانی به ۱۰ روستا در دستور کار قرار گرفته که سه روستای آن با اختصاص اعتبارات و برگزاری مناقصه و پیمانکار مستقر کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به ارتقای بودجه شهرستان خوشاب در امسال یادآور شد: یکی از پیگیری‌های مهمی که در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته بود راه‌اندازی و ساخت بیمارستان در این شهرستان بود که پیگیری‌های ویژه‌ای در دولت قبل و دولت فعلی برای این موضوع صورت گرفت و در نهایت منجر به احداث این مرکز درمانی شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این بیمارستان امسال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: در چند روز گذشته جلسات متعددی را با وزیر بهداشت و درمان در زمینه تامین تجهیزات و اختصاص اعتبارات ویژه برای اتمام این پروژه داشته‌ایم که قول‌های خوبی از وزیر در زمینه تکمیل پروژه و تجهیزات گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.