کد خبر : 7564
دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از یک باب طرح هادی روستایی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 19:48
-

بهره‌برداری از یک باب طرح هادی روستایی در سبزوار

سبزواریان: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار از بهره‌برداری از یک باب طرح هادی روستایی در این شهرستان خبر داد. سید مجید نجاتی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه این طرح هادی در محل روستای رباط سرپوش این شهرستان اجرا شده است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۴۷۳ میلیون تومان

bonyad-maskan01سبزواریان: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار از بهره‌برداری از یک باب طرح هادی روستایی در این شهرستان خبر داد.

سید مجید نجاتی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه این طرح هادی در محل روستای رباط سرپوش این شهرستان اجرا شده است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۴۷۳ میلیون تومان هزینه شده و این پروژه از سال ۸۹ آغاز و در روزهای پایانی اسفندماه ۹۳ به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه این پروژه به دلیل نبود اعتبارات به مدت دو سال متوقف بوده است، خاطرنشان کرد: شهرستان سبزوار دارای ۱۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار است که از این تعداد ۱۲۶ روستا دارای طرح هادی هستند و در مجموع ۹۳.۳ درصد از روستاهای سبزوار دارای طرح هادی هستند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار با بیان اینکه با اجرای طرح هادی روستای رباط سرپوش ۲۴ درصد از طرح‌های هادی منطقه اجرا و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: با اجرای این طرح بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از نعمت اجرای این طرح بهره‌مند شدند.

نجاتی افزود: در طرح هادی روستای رباط سرپوش پروژه‌هایی از جمله تخریب، زیرسازی و بازگشایی معابر به میزان ۸۰۰ متر، زیرسازی ۱۷ هزار متر، جابه‌جایی خطوط انتقال برق به میزان ۸۰۰ متر، جابه‌جایی شبکه‌های آب به میزان ۷۵۰ متر طول، کانال‌کشی به میزان ۴۰۰ متر طول، اجرای جدول و کانیو به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع، اجرای طرح پیاده‌روسازی به میزان ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع، اجرای آسفالت گرم به میزان ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع و به طول یک‌هزار و ۳۶۰ متر اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار عنوان کرد: امسال نیز طرح‌های هادی در روستاهای بهمن‌آباد، هاشم‌آباد، خیرآباد، باغجر، بهمن‌آباد، کلاته مزینان، رباط جز و … به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۳ هزار و ۷۵۰ طرح ویژه مسکن مقام‌سازی مسکن روستایی در سطح این شهرستان گفت: تاکنون ۵ هزار و ۴۷۸ متقاضی دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی و مسکن روستایی به ما مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۴ هزار و ۴۷۹ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۴ هزار و ۱۴۹ نفر نیز کار را در مناطق روستایی اجرا کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۳ هزار و ۷۵۰ نفر موفق به اجرای طرح و بهره‌برداری از آن شده‌اند.

نجاتی با بیان اینکه برای ارائه تسهیلات به این متقاضیان اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: در حال حاضر تسهیلات مقاوم‌سازی به روستائیان به مبلغ ۱۵ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و ۱۵ ساله پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.